Paris Hilton for president

Inlägg #1: Postat: 2005-03-08 21:38:00
Stefan_B
Dessutom, är det rättvist att ställa Paris och Gudrun mot varandra? Jag skulle snarare säga att de kompletterar varandra, i det att den ena agerar på ett samhälleligt och politiskt plan, medan den andra agerar på ett personligt och mentalt plan.
Inlägg #2: Postat: 2005-03-09 07:03:00
Anna Ekelund
Jag är av den uppfattningen att det är Shyman som agerar på ett personligt och mentalt plan men med samhälle och politik som täckmantel. Ful fisk, alltså.
Inlägg #3: Postat: 2005-03-09 07:06:00
Anna Ekelund
Dessutom underskattar du 13-åriga Lotta. Såsom en del vuxna underskattade oss när vi var små. Men vi hade mer koll än de kunde föreställa sig, eller hur.De flesta 13-åringar kan uppfatta mer än sprit och glitter.
Inlägg #4: Postat: 2005-03-09 11:18:00
Daniel Wijk
Skönt att se en kvinna som inte nervärderar resten av kvinnorna på jorden till små nickedockor som lyder helt under alla andras förväntningar och vilja. Har man den sortens frundsyn samt viljan att själv vara den som styr nickedockorna istället så förstår jag att man kan tänka sig att rösta på ett feministparti...
Inlägg #5: Postat: 2005-03-10 00:17:00
Stefan_B
svar 3: För egen del var jag inte särskilt mogen som 13-åring, men det är ju väldigt individuellt. Men just 13 var ett godtyckligt val, jag kunde lika gärna ha sagt 10-åriga Lotta för att illustrera min poäng. Min raka fråga blir helt enkelt denna: kommer verkligen alla, eller majoriteten, av de flickor som ser Paris som en förebild se de kvaliteter du nämner, eller kommer de sätta likhetstecken mellan dessa och spriten, sexet och glittret?
Laddar...