Inlägg #1: Postat: 2005-03-08 18:36:00
|
peppesson |
och vars kändiskap är helt beroende 1.på hennes pappa 2. Ifall hon kan ses ge oralsex till en kille inom den här månaden. Fråga dig om du vill att din dottter ska bete sig som en bortskämd 5 årig snorunge innan du hyllar henne
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-08 20:11:00
|
Anna Ekelund |
Om min dotter eller son i mitt fall är lika glad, kåt och glad som Paris Hilton så skulle jag vara nöjd. Eller borde jag skämmas? Varför? Dessutom har Hiltons aktier stigit pga Paris, läste jag i Svenskan i veckan.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-08 21:12:00
|
Nartin |
Har hon gjort sex videos? Kan du räkna up dem?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-08 22:42:00
|
peppesson |
Måste man bete sig som hon för att vara glad eller? Jag säger att hon är omogen o oförskämd för sin ålder och att en normal icke känd människa kille eller tjej som skulle bete sig som hon i vanliga livet aldrig skulle accepteras av andra. Det går bra för henne för att hon ser bra ut och är känd men det är inget för oss vanliga att efterlikna.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-03-08 22:44:00
|
peppesson |
Narin. Jag räknar inte hennes sex videos och tänker inte heller börja göra det för din skull men de finns, samtidigt missar du poängen. Allmänheten ser inget fel med att det finns en sex video på henne men skulle du göra en sån så skulle det nog bli fart på dina kompisar. Ingen kan väl säga att det är något att eftersträva hos en förebild?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-03-08 22:53:00
|
Jörgen Öhlund |
Jag har juh själv varit rätt flitig med kameran, inte för att mina videos någonsin kommer ut men....
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-03-08 23:29:00
|
peppesson |
Bra för dig säger inte att det är nåt fel men det är dumt att tro att det är ett beteende som uppmuntras av vårt samhälle. En vanlig tjej som plötsligt börjar bete sig som Paris lär knappt få en klapp på ryggen. Sen om det är fel elelr ej är en annan sak. Säger bara att härma Paris är en otroligt korkad ide för oss vanliga människor.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-03-08 23:45:00
|
Jörgen Öhlund |
*skrattar* det kan jag hålla med om, tack och lov umgås jag inte med någon som ens skulle kunna försöka härma henne i sina små rosa toppar. Hellre då punkarbrudar om jag verkligen måste välja.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-03-09 08:32:00
|
Nartin |
peppesson: Jaha, du pratar om sexvideos. Jag trodde du menade att hon gjort sex stycken videos.
|
|