|
Inlägg #1: Postat: 2005-03-07 00:53:00
|
|
Lillamy |
Utan jag tvingas träffa barnen i ett familjehem dom är i där familjehemmet kränker och hånar barnen och mig.
Telefon kontakt har jag rätt till 10 min en gång i månaden.Jag har inte fått veta vad som krävs för att jag skall få barnen tillbaka eller varför jag inte fått någon vårdplan för mig eller återförening med barnen.
Är adhd och dyselexi själ att nog att omhänderta barn?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-07 00:57:00
|
|
Lillamy |
Jag har inte gjort mina barn nått illa jag har friskintyg men myndigheterna säger att adhd är en psykisk sjukdom och man är psykiskt sjuk för man har adhd fast läkarna har stått bakom mig och anser annorlunda adhd är inget själ att ta barn från sin förälder och för att mitt barn har adhd så skall vi inte splitras detta är fel lagarna måste ändras vill ha hem mina älskade barn.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-07 01:04:00
|
|
Lillamy |
Mina barn vill hem och gråter sig till sömns på nätterna min son säger att han inte vill leva om han inte får komma hem min dotter säger till alla att hon skall hem hon kämpar och gråter skolan ser det dagis med men kan inget göra för socialen förbjuder dom..
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-07 01:04:00
|
|
Lillamy |
Det förekommer men ingen gör nått och det är felet ingen reagerar förens det har hänt dom eller deras kära.Fördomarna mot omhändertagna barn och deras föräldrar måste ändras och inte dra alla över en kam.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-03-07 16:20:00
|
|
jeanette |
Jag är enbart äcklad! Sliskiga kriminelle psykfall tar våra barn och utövar sin slibbiga makt över oss. Vi blir förnedrade. Det är bara piskorna som saknas. Vi är deras slavar. Jag flydde med min son men misslyckades. Sociala hämtade honom i Malmö. I nio år har de gömt honom. Mig gjorde de förlamad!
Sociala tog min son våran lägenhet våran katt alla våra ägodelar, jag har mist allt!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-03-09 16:51:00
|
|
jeanette |
Jag drack ytterst lite drycker med alkohol i. Missbruk, psykisk sjukdom, våld, otrygghet!
Sådant förekom inte!
Folk fick gå ut på balkongen och röka! De fåtal som rökte!
Jag arbetade som städerska.
Soc tog mitt barn! Efter några minuters utredning!
Vad är det för mening att jag skriver detta?
Ni vill höra sanningen! Er sanning!
Vi måste vara avsky värda, vidriga,äckliga kräk som misshandlar våra barn!
Vi ligger redlöst fulla, höga dagarna i enda! Psykisk störda!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2005-03-10 04:51:00
|
|
Lillamy |
Myndigheterna gör fel Jeanette!
En del folk har en massa fördomar och ohälsosamma förutfattade meningar och en osund värklighetsuppfattning som styr dom dom är rädda för att tappa kontrollen över makten därför är dom som dom är dom beter sig illa för att dom själv mår dåligt dom måste ge sig då på den grupp som dom kan hävda sig på och får utlopp för sina känslor.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2005-03-10 04:51:00
|
|
Lillamy |
Deras hat har följt med dom som barn antar jag så derför så måste dom hävda sig på oskyldiga inte rätt men psykiskt sjuka har inte den förmågan att kunna utskilja rätt från fel deras hjärta är kall som is och har inget samvete.Rätt tragiskt faktiskt.Olämpliga myndighetsanställda finns det gott om tyvärr.
Jag kommer inte ge mig utan kämpa för mina barn och mitt liv.Och jag kommer inte heller låta någon köra över mig och kränka mig igen så länge jag lever.
|
| |