|
Inlägg #21: Postat: 2005-03-07 21:06:00
|
|
Linda |
Lena: Tror du att det bara produceras en kategori porr. Vill du ha variation så gåt det nog att ordna.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2005-03-07 21:13:00
|
|
Lena Katharina |
Säger du det, Linda. Tänk, det hade jag ingen aning om. Är det något mer du kan upplysa mig om nu när du ändå är så rar och gör dig omaket att förklara?;
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2005-03-07 21:25:00
|
|
Linda |
Lena: Verkade som du inte hade någon aning med tanke på svar 20. Nej, ingat mer att upplysa om för tillfället.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2005-03-08 09:43:00
|
|
Franklin |
Svar 20: Nämn något som inte är understimulerande idag. Hur stimulerande är melodifestivalen? Hur stimulerande är alla dockusåpor? Hur stimulerande är alla meningslösa sitcoms? Är något bra nu för tiden?
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2005-03-09 10:19:00
|
|
Sailor |
Största problemet vad gäller sex idag, är vissa människors förmåga att sätta sin egen stämpel på vad som är acceptabelt o rätt för andra.
Om alla trivs, ingen blir skadad, tvingad eller utnyttjad, är det väl fint att olika människor föredrar olika saker.
Det visar väl bara på en fantastisk mångfald.
Det är så ofta vi faktiskt ska döma andra människor, låt oss klara oss med dom o låt sen normala vuxna människor bestämma själva vad som är vulgärt, förnedrande, föraktfullt eller fult.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2005-03-17 20:09:00
|
|
Beckisbarnet |
Svar 13:
"Vad analsex och sprut i ansiktet anbelangar, har ingen rätt att avgöra om det är förnedrande eller ej. Det är knappast mer förnedrande att en man sprutar en kvinna i ansiktet än att en kvinna sprutar i en mans ansikte."
Ja det är ju knappast något som tas upp i en domstol, eller?? Men jag antar att du ändå tycker att man HAR RÄTT till en åsikt!?
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2005-03-17 20:10:00
|
|
Beckisbarnet |
Och.. De som har en åsikt att ansikssprut med sperma i kvinnans ansikte är förnedrande för kvinnan, dom måste väl har rätt att ha den åsikten, eller är det Du som moraliserar över andra och skall bestämma, vad andra skall tycka och avgöra??
|
| |