Inlägg #1: Postat: 2005-03-05 00:59:00
|
Jan E |
forts. Den förstnämnda personen är 23 år, skulle kunna vara min dotter men är redan mycket klokare än vad jag var i den åldern, men hon utmålas i dessa spalter som en representant för en totalitär ideologi och en fara för mänskligheten, den andra gissar jag är dubbelt så gammal, säger sig vara liberal precis som jag - med ett ”vinnande sätt” dessutom - och ägnar en stor del av sitt spaltutrymme åt att ta heder och ära av sina meningsmotståndare. Hm, något är fel, riktigt åt helvete fel. Hjälp!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-05 02:22:00
|
stålis |
Hypokritiske Janne. Bör du tala om smutkastare? Vad? Igår invände du mot en artikel av en annan person och frågade om jag var ansvarig för ett väckelsemöte för nationaldemokrater, trots att du mycket väl veta att jag är mestadels libertarian. Du är en av de där frasradikalerna Per-Åke Lindbom talar om, och utan all heder.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-05 02:23:00
|
stålis |
Framträd under ditt eget namn med en artikel. Tycker du att det är modigt att gömma sig bakom ett förnamn och initial?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-05 14:30:00
|
Fowler |
Svar 1 "men är redan mycket klokare än vad jag var i den åldern" Vad?! HA ha.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-03-07 12:31:00
|
Jan E |
Min kommentar ovan skrev jag i något draget tillstånd efter en god middag och med whiskyprovning på nattkröken. Jag står för innehållet men ser nu att det blev lite högtravande.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-03-07 12:34:00
|
Jan E |
stålis, det finns högst legitima skäl att skriva anonymt. Så länge man inte kränker människor så ser jag inga problem med det.
|
|