Feminazis vid makten - En tidsfråga

Inlägg #1: Postat: 2005-03-04 22:51:00
Daniel Wijk
Ja, hyllar man saker som är likvärdiga i utformning och innehåll till mein kampf så ska man ha en sten i huvudet eller åtminstonde förses med munkavel i mediala sammanhang. Om en människa i min närhet röstar på ett parti med denna idiot i toppen så kommer inte jag att behandla denne som en vuxen människa längre. Jag kanske till och med säger upp bekantskapen, även om det skulle vara eventuell familj...
Inlägg #2: Postat: 2005-03-04 22:54:00
Daniel Wijk
För övrigt kan jag ju tillägga att jag har röstat åt vänster innan, aldrig åt höger. Det är slut med det nu, blankröst har en så fin klang så jag vet inte vad. Ni som röstat på vänstern innan och inte är för tokfeministerna som äger deras agenda idag, rösta blankt. Visa dom erat missnöje!
Inlägg #3: Postat: 2005-03-05 04:05:00
stålis
Jag var beredd att hålla med Thomas välvilliga kritiker den här gången, såsom Inger Olsson hej förresten!, men då hade jag för tillfället glömt Scum-manifestet. Det är en intellektuell skandal att Kerstin Thorvall lurades läsa högt ur det inför en massa debila manshaterskor. Lite som Hindenburg jämsides med Hitler, och med Sara Stridsberg som Adolf.
Inlägg #4: Postat: 2005-03-05 23:03:00
zydeco
Politik ja... 97,2 av alla inlägg här på Sourze förstärker mig bara i min övertygelse att vara antidemokrat. Jag vill inte att alla dessa idioter ska avgöra vilken värld jag ska leva i! Nej! Framför en upplyst despot!
Inlägg #5: Postat: 2005-03-06 00:29:00
Daniel Wijk
Hehe, jo, det bästa stadsskicket är ju en vänlig inställd despot med god förmåga för yrket. Svårigheten är ju att hitta en sådan som inte bara fortsätter på detta sättet utan en som också kan välja en bra efterträdare när den tiden kommer. :-
Laddar...