|
Inlägg #1: Postat: 2005-03-04 17:22:00
|
|
Lermannen |
Exakt, det ar ju precis det som propageras i artikeln.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-03-04 17:24:00
|
|
thomtom |
Mysan.
För min del är jag bara intresserad av rörelser som appellerar till bägge könen, till människor av alla etniska grupper och med vilken hudfärg som helst. Ett parti bara för män är därför uteslutet, vilket jag tidigare angett.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-03-04 18:34:00
|
|
Beckisbarnet |
thomtom:
Gäller det alla former av sammanslutningar, eller bara inom politiken? Du verkar ju helt fanatisk i din jämställdhetsiver. Du skulle alltså vägra en herrmiddag? Dessutom tycker jag att din artikel är löjligt överdriven. Jag tror inte att feministerna är så farliga som du vill påstå. Låt dem hållas istället!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-03-04 19:30:00
|
|
thomtom |
Beckisbarnet.
Jag är inte så fanatisk. Det är bara ovanligt att någon debatterar intensivt från ett liberalt perspektiv mot feminismen i Sverige, ja, i hela västvärlden.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-03-04 19:31:00
|
|
thomtom |
Beckisbarnet.
Jag hoppas att du har rätt i att feminismen inte är så farlig, men kollektivistiska rörelser som vill rangordna människor skall man ha respekt för.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-03-04 22:45:00
|
|
Daniel Wijk |
Respekt för dem? jag tror itne du vet vad ordet betyder om du använder det i det fallet. Respekt har man för saker såsom eld. Respekt har man inte för extrema rörelser eller religiösa fanatiker. Det vore kanske bättre att använda ordet fruktan eller oro?
|
| |