Maktmissbruk förekommer i Sverige

Inlägg #1: Postat: 2005-03-04 15:36:00
Lillamy
Skall myndighets personer komma undan ansvar och brott som dom begår slätas över fast det är övergrerpp tjänstefel och rena rama lögner?.Som sakt jag har fortfarande efter 2½ år inte fått varken sig vårdplan behandlingsplan eller fått reda på vad som krävs att jag skall få barnen tillbaka.Ska MYNDIGHETER få be gå övergrepp och brottsliga handlingar bryta mot lagen och komma undan?
Inlägg #2: Postat: 2005-03-06 01:17:00
Lillamy
Jag hoppas myndighets personer skämms bra för det och det dom har ställt till med och att dom som skriver lagarna ser till att detta inte sker igen och skärper straffen och straffar dom som gör övergreppen och inte skyddar dom och ger dom förbud att jobba innom ofentliga sektorn.
Inlägg #3: Postat: 2005-03-06 10:52:00
jeanette
Det är många som skall ha sparken!
Vantörs barn och ungdomsgrupp på socialbyrå 1990-1995, PBU i Högdalen 1992-1993, Personal på min son gamla daghem " Gökboet", 1992. Hässelby-Vällingby socialbyrå, barn och ungdomsgruppen, socialchefen,1996
Samtliga politiker i Socialnämnden i Vällingby 1996-1998 som blev Stadsdelsnämnd 1997, Hässelby-Vällingby
Fler av politikerna är kvar nu år 2005!
De personer på länsrätt, kammarrätt, regeringsrätt som dömde i mina mål 1996-1998
skall nämna fler
Inlägg #4: Postat: 2005-03-06 10:53:00
Mine
Dom uppbärs nog den åsikten att man ska dela med sig och att lyckan ska jämt och rättvist fördelas,samt att alla ska kunna vara förälder till ens barn och att man äger inte sina barn.
Inlägg #5: Postat: 2005-03-06 18:19:00
jeanette
Inte vill jag dela mitt barn med en hel stadsdelsförvaltning och en massa rätter och en länstyrelse vilka varken har sett mig ordentligt, endast på korta bluffmöten och som aldrig sett min son. Det är jag som har fött mitt barn. Det känns som att vara utsatt för en drös pedofiler.

Tog hand om min son själv i sju år innan jag flyttade till Hässelby.Sektionschefen såg mig i ett rum i några minuter. Nio år har de gömt min son! Ingen har ringt mig. Läs nkmr.org!
Laddar...