Primitiv sex

Inlägg #1: Postat: 2005-02-28 12:49:00
Chris.X
Personligen ser jag heller inte vad som är intressant med att faktiskt utöva gruppsex. Men det FINNS verkligen personer som tycker det är meningsfullt. Både tjejer och killar, män och kvinnor. Vi om inte tycker det är intressant måste ändå förstå ATT det finns folk som tycker det.
Inlägg #2: Postat: 2005-02-28 12:51:00
Chris.X
Det finns massor av saker som jag själv inte vill, men som andra människor älskar, t.ex. bungy jump, klättra i berg, virka, mecka med bilen, åka vasaloppet, eller ja... ha gruppsex. :o/ Så så svårt är det väl ändå inte.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-28 12:54:00
Chris.X
Man måste heller inte alltid har känslor för den personen man har sex med. Även om det är att föredra. Men vissa föredrar ett känslokallt sexliv än inget sexliv alls. Det tycker iaf jag inte är speciellt svårt att förstå, även om det är otänkbart för min egen del.
Inlägg #4: Postat: 2005-03-01 06:01:00
Beth4020
Det är kanske det jag har svårt att förstå "Vissa föredrar att ha ett känslokallt sexliv". För mig är sex en kärlekshandling mellan två personer. Om jag då är mossig då får jag vara det. Men jag föraktar inte, ser inte ner på eller inte accepterar människor som föredrar gruppsex eller bondage eller vad det må vara.
Inlägg #5: Postat: 2005-03-02 13:15:00
tomster
Jo, det är du och jo, det gör du. Genom att ge uttryck för oförståelse så menar du att det inte går att förstå. Alltså är såna personer konstiga och avvikande. Det är egentligen väldigt enkelt att förstå: de gör det för att de får ut något sexuellt av det. Det behöver inte vara känslokallt, det är det bara du som tror. Känslokallt var istället för att inte ha ett alls, dessutom...
Inlägg #6: Postat: 2005-03-02 19:42:00
Sunny
Beth: Jag hade en gång för länge sedan en fantasiskt natt med 2 killar!En som jag kände o så en okänd.
Det sexet var helt outstanding men det blev en engångs upplevelse. Kul att se tillbaka på i dag dock.
Inlägg #7: Postat: 2005-03-02 19:44:00
Sunny
Forts o känslokallt var det absolut inte: Det slog gnistor den natten mellan våra kroppar o våra själar!
Det varade nästan ett dygn.
Laddar...