Det sociala tog mitt barn för nio år sedan

Inlägg #1: Postat: 2005-02-25 12:31:00
Nähädu
Så du jämställer socialassistenter med våldtäktsmän och pedofiler? Det börjar gå upp mer och mer varför du inte får ha någon kontakt med din son, faktiskt.
Inlägg #2: Postat: 2005-02-25 14:05:00
jeanette
I fem minuter såg sektionshefen mig! sedan tog de min lilla 7- åriga son. Gav bort honom till främmande människor. Där har de gömt honom som fånge i nio år utan telefon eller brev kontakt!
De skrämde mig så jag blev handlingsförlamad. Jag har fått symtom som liknas vid posttraumatisk stress.
Dag efter dag efter dag, vecka ,efter vecka , efter vecka, månad efter månad, efter månad, år efter år efter år...Nio år!
De är värre än våldtäktsmän och pedofiler!
Inlägg #3: Postat: 2005-02-25 18:57:00
megever
Nähädu, jag ska svara dig att jag har erfarenheter av att det finns många alkoholister och pedofiler inom socialtjänsten. Tackar för att jag aldrig behövt soc hjälp själv. Jag känner väl till arbetskåren.
Inlägg #4: Postat: 2005-03-06 20:53:00
Lillamy
Faktum att det är massa psykopater innom myndigheterna det är där dom kan härja fritt det är där makten finns det är inte bara perdofiler.
Skrämmande sant med att folket allmännheten vägrar inse att det händer och förekommerförens den dagen det drabbar dom själva då vaknar dom men då kan det vara försent.Socialministern tycker jag skall sparkas OMGÅENDE iofs hela regeringen.
Laddar...