Det sociala tog mitt barn för nio år sedan

Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2005-03-05 10:47:00
J-O
I själva verket deltar Anna Jasmine med samhällsomstörtande subversiva metoder som går att härleda till
Nazityskland och Sovjetunionens diktaturer. Familjesplittring var en av de kända metoderna och ett slags tjänstemannavälde med en styrande maktelit som aldrig gjorde några fel och total blind lydnad krävdes.
Inlägg #42: Postat: 2005-03-05 10:49:00
J-O
I den verklighetsskildring och beskrivelse som Jeanette framför sätter Focus på ett farligt totalitärt system där klienten förvisso kan överklaga ett LVU beslut men endast som en kosmetisk effekt .Överklagandet är i grunden meningslöst eftersom dagens domare och socialpolitiker-tjänstemän deltar i ett symbiotiskt frimurarliknande förhållande och i dessa kretsar existerar ingen empati för de som drabbas.
Inlägg #43: Postat: 2005-03-05 10:51:00
J-O
Rädslan är total bland dessa brutala tjänstemän och därav gömmer man sig bakom sekretesslagarna samt använder sig precis som Jeanette beskriver av institutionella lögner.
Anna Jasmine! Du har läst det oerhörda traumatiska som Jeanette redovisar och du försvara ditt yrke som du uppbär ekonomisk ersättning för och du är lojal mot detta system med rättsröta och korruption, något man kan läsa om dagligen i tidningar.
Inlägg #44: Postat: 2005-03-05 10:52:00
J-O
Men för att Du är socialsekreterare legitimerar det inte att Du kränker Jaenette och hennes barn på det sätt som många andra gör bland din yrkeskategori
eller ifrågasätter hennes verklighetsuppfattning eftersom den utbildningen har du inte.
Ett litet råd till dig är: Endast sanningen kommer att göra dig Fri och varför inte tala om hur många barn och föräldrar har Du splittrat ?
Inlägg #45: Postat: 2005-03-06 21:06:00
Lillamy
Anna Jasmin och shakti verkar vara samma person eller snacka isåfall om personlighetsklyvning.
OM man ser stilen så ser man likheten annars det kanske är en yrkesskada.
Kan soc vara ansvarig för Jeanettes lidanden och har format henne till den hon är i dag? Tankvärt eller hur?
J-O ställde en bra fråga intresserad av ditt svar.
Inlägg #46: Postat: 2006-09-19 15:30:00
jeanette
Nu är det 10 år 7 månader 14 dagar sedan sektionschefen tog min son.Senast jag träffade min son var 1 timme på våren år 2000. 5 timmar har vi sett varandra. Har fortfarande ingen kontakt. Jag är fortfarande hemlös. I 5 år har jag kommit i perioder då jag inte äter mat. Varenda sommar har jag varit mycket svag,nästan svultit ihjäl. Ingen från myndigheterna har ringt. Får inget skadestånd eller upprättelse! Jeanette
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...