Jag tänker anmäla dig för våldtäkt!

Inlägg #1: Postat: 2005-02-23 14:29:00
Jörgen Öhlund
*falskvåldtäckt
Inlägg #2: Postat: 2005-02-23 14:34:00
Jörgen Öhlund
Varken mannen eller kvinnan resonerar ibland inte så sunt. Något man egentligen inte ens kan ifrågasätta, eftersom hela livet är ett konkret bevis.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-23 16:01:00
Sofia Hadjipetri
Jag skulle gissa att en person som anmaler brott knappast tycker att det ar speciellt underhallande. Inget ar omojligt, visst hander aven det. Det tragiska ar ju att att vissa som anmaler far se garningsmannen ga fria eller med skrattretande "straff", medan andra inte anmaler alls. Finsn det siffror pa falskvaldtaktsanmalningar?
Inlägg #4: Postat: 2005-02-23 16:10:00
Trunkerad
Det är väldigt dåligt med svenska sådana. Amerikanska finns det ett par, som gås igenom här:
Länk: sourze.se
Inlägg #5: Postat: 2005-02-23 16:12:00
Jörgen Öhlund
Ja, det är hemskt, håller med. Personligen tror jag snarare att man i samhället måste försöka komma åt problemen mer från grunden, där man får lära sig rätt och fel. Några siffror om falksvåldtäcksanmälningar bryr jag mig inte om. Jag är ingen "statistik-nisse". Men rent logiskt förekommer både det ena och det andra. Det jag personligen inte själv förstår är att sexkulturen är så snedviriden. Vad hände med samtalen och konversationen före sex? Man hade kunnat lösa mycket genom kommunication.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-23 19:40:00
Peter Andersson
Jörgen: Förr i tiden knullade man MED varandra. Numera bara knullar man varandra. Det lilla ordet MED som symboliserar samarbete i det hela har försvunnit. Kalla det neurolinguistisk programmering om du vill. Eller strukturrationalisering. Eller helt enkelt "snacka går ju, men snacka så det går, det går inte".
Inlägg #7: Postat: 2005-02-23 22:51:00
Jörgen Öhlund
Jag har faktiskt personligen testat dra hem några från krogen var längesedan nu men inte ens min penis klarar samlag utan prat före. Sex är mentalt, i alla fall för mig, men många verkar ha ett sätt att komma förbi spärrarna för det och bara "pumpar" på. vad det beror på vet jag inte, men vi är väl alla olika. Mitt sätt att man samtalar och lär känna personen ifråga löser då i alla fall en hel del problem, uppenbarligen.
Inlägg #8: Postat: 2005-02-23 23:17:00
Mysan
Exakt ! Mycket bra skrivet jörgen!
Inlägg #9: Postat: 2005-02-24 18:00:00
Beckisbarnet
Jörgen, du är en så vacker och FIN man, det vill säga; Du är en man i minoritet-eftersom bekant de flesta män om inte i stort sett alla är svin och automatprogrammerade knullmaskiner. de förtjänar nästan att bli anmälda av Josefine, dom är ju bara svin Var stolt att du är så fin och rejäl Jörgen!
Inlägg #10: Postat: 2005-02-24 18:04:00
Jörgen Öhlund
Beckisbarnet: Jag låtsas att jag inte hörde ironin och säger "Tack";
Inlägg #11: Postat: 2005-02-24 18:10:00
Jörgen Öhlund
Fast jag tror nog att de flesta män fungerar likadant, och sen kan det ha med ålder och erfarenhet att göra också. Du kanske aldrig knullat och då är det lätt att bli desperat, och när man är desperat så är det lätt att man blir en liten knullmaskin;
Inlägg #12: Postat: 2005-02-25 10:26:00
Beckisbarnet
Svar 10;
Jag var inte ironisk. Jag var allvarlig. Jag är alltid allvarlig. Jag är seriös precis som Josefine Alvunger, och just därför blir hon- precis som jag- alltid tagen på allvar.
Laddar...