|
Inlägg #1: Postat: 2001-05-12 13:35:00
|
|
christer kyreus |
-right on! right on!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-05-12 13:38:00
|
|
suz |
jag är flicka och tycker om pojkar, jaså är det därför jag aldrig gillat schlager festivalen ? alla blir vi instoppade i fack av någon anledning,,,klädsel, hobby eller parti tillhörighet, ska inte tala om vad jag är eller gör :
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-05-15 10:31:00
|
|
Baron |
LÖGNARE! Jag håller med artikelförfattaren att fördomar är något negativt, men vissa saker kan inte förnekas. Det är ett gammalt välkänt och obestridbart faktum att alla bögar ÄLSKAR schlagers och musikaler och syslöjd. Det blir bara löjligt när du föröker förneka det.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-05-15 13:05:00
|
|
Mathias P |
Johan din schlageralskande analhomo... ha ha ha... du ar bara ute efter semesterpengarna... ho hooooo!!! Har far du lite hjalp pa traven!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-05-16 13:29:00
|
|
John |
Jamenförfan...schlager är inte intressant. Problemet är de nyutkomna, tröttsamma fjollor som skuttar runt i och tar patent på att berätta om hur DE tycker det är att vara homo. Kom igen, så jävla olika är vi inte. Ge mig ett vanligt hederligt homo! Jag vågar påstå att de flesta homosexuella är precis lika morgontrötta och sugna på semester som du - och ärligt talat, hur ofta spelar din sexualitet in i din musiksmak?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-05-16 15:16:00
|
|
Magnus |
Du har givetvis rätt Johan. Vi bögar är lika lika och olka som vem som helst. Fast det är lite kul med Eurovision Song Contest. Jag kan dock inte svara på vem som kom tvåa 82. Inte nåt år för övrigt...
|
| |