Att ångra sig efteråt gills inte

Inlägg #1: Postat: 2005-02-23 14:39:00
Daniel Wijk
Och där fick vi beviset vi väntat på; en tjej som inte kan skilja mellan våldtäkt och dålig sex som hon ångrar efteråt. Du bevisar ju bara vad Billy skriver, var det verkligen din mening?
Inlägg #2: Postat: 2005-02-23 21:40:00
slaktprod
Daniel: Jag ställer frågan igen. Om tjejer tycker att något de utsatts för är våldtäkt men lagen talar emot det. Är det då tjejerna eller lagen vi skall ändra på? Vem bör bestämma över hur andra får tolka det lidande de utsatts för?
Inlägg #3: Postat: 2005-02-23 23:49:00
Mikael Jacobson
slaktprod: om Mysan sourzes favorittroll nu inte får orgasm för att killen bara bryr sig om sin egen orgasm och killen drar så fort det är över, är det då våldtäkt bara för att Mysan tycker det eller ska vi kanske använda den definition som vi redan har istället för att använda hennes egna definition?
Inlägg #4: Postat: 2005-02-24 14:26:00
Shakti
Mysan, jag ska ta dig på allvar nu. Om du tycker att all sex som inte ger dig orgasm, bekräftelse och möjligtvis ett förhållande är våldtäkt, då behöver du fundera över vilka sexuella situationer du ger dig in i. För dålig sex med ointresserade män är en tråkighet som du själv kan undvika. Inser du inte det är det lite synd om dig. Och männen du träffar.
Inlägg #5: Postat: 2005-02-24 14:30:00
Shakti
Det måste väl finnas grader i helvetet, Mysan? Tusentals kvinnor hamnar varje år i situationer när de tvingas, hotas och misshandlas till sex, som utnyttjas när de är drogade eller hjälplösa. Kvinnor som inte fick ett val. Ska du säga till dem: Jag blev också våldtagen igår för han ringde inte dagen efter? Snacka om att urvattna begreppen.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-24 16:28:00
Mysan
Nej ! Men om man hårddrar det lite.Varför är svenska män så dåliga på sex?
Inlägg #7: Postat: 2005-02-24 19:22:00
Shakti
Om man hårddrar det LITE?- ha inte sex med svenska män då! Eller så är det kanske du som är dålig på sex eftersom du blir så besviken hela tiden? Varför har du sex egentligen? Nej förresten, svara för guds skull inte...
Inlägg #8: Postat: 2005-02-25 15:09:00
MdaG
Hahahahaha!!!!! Mysan är jätterolig. Drangel, Alvunger med flera kommenterar inte ens hennes inlägg med bra skäl...
Inlägg #9: Postat: 2005-03-01 15:51:00
tomster
Ja, Mysan, jag har märkt att du aldrig har tagit ansvar för någonting av det du nämner. Hur är DU i sängen? Och vad skickar du för signaler till killen om vad du vill ha när du ger dig in i sänghalmen? Jag tycker helt ärligt att det verkar vara du som är ditt största problem.
Laddar...