Primitiv sex

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2005-02-23 12:11:00
Marcus
Jag känner till killar som det bästa dom vet är att bli dominerad av en tjej, jag känner till killar som det bästa dom vet är att dominera en tjej och tvärt om, jag känner till tjejer som anser att dominera en kille är det bästa som finns och tjejer som tycker att bli dominerade av en kille är sååå toppen!!
Inlägg #2: Postat: 2005-02-23 12:13:00
Marcus
Vi måste respektera och acceptera alla sexuella läggningar och inte sitta och säga, "Men jag skulle aldrig gilla det där" och sen dra slutsatsen att det troligen är en frustrerad och inte en frisk person som ägnar sig åt det.
Den delen av din artikel gillar jag inte.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-23 15:01:00
Beth4020
Det du pratar om är dekadensen.....men visst respekterar jag andras sätt att ha sex. Ställde en fråga en gång om mäns önskan om dominans hade med kvinnans ökade frigörelse att göra.....den kan man kanske fundera på? /Birgitta S
Inlägg #4: Postat: 2005-02-23 16:12:00
Daniel Wijk
Dekadens är väl ett ganska negativt laddat ord? Moraliserande och för vissa som är rädda för att stå för vad de tycker kränkande. Kvinnor som gillar att bli dominerade, vart hör det hemma då? Sex har ingenting med politik att göra. En sexuell böjjelse påverkas nog inte av det politiska klimatet i samhället. Iofs kan jag tänka mig att en människa kan bli tvungen att ignorera sin böjjelse i ett samhälle där vissa saker inte anses moraliska.
Inlägg #5: Postat: 2005-02-23 21:42:00
Marcus
Dekadens??? nedåtgående? Moralfall? Du menar att sexuell läggning har med samhället att göra? Det tror jag inte ett dugg på på. Men däri råder jag dig att kontakta en BDSM-klubb och fråga dom istället för att sitta och fundera själv. Det blir ganska otäckt om du har åsikter om folk och kallar dom för dekadenta utan att fråga varför dom älskar som dom gör.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-23 21:42:00
Marcus
Birgitta jag tycker att du har en ganska sjuk förklaring till andra människors sätt att ha sex.
Inlägg #7: Postat: 2005-02-24 11:38:00
Uno Hansson
Det mest frapperande är att så många killar tar i för allt vad de orkar när de försöker skriva något. Varför? Klämmer skorna någonstans, eller...?!
Inlägg #8: Postat: 2005-02-24 14:42:00
Marcus
Nä... men det klämmer i byxorna...... varför använder du ord som "fraperande" måste du ta i så med så ovanliga speciella ord..... klämmer det hos dig också?
Inlägg #9: Postat: 2005-02-24 15:15:00
Beth4020
Hallå!!! helt ärligt; vad är detta? Jag säger inte att människors sätt att ha sex är sjukt men jag tycker det är knepigt när mina fysiska attribut går före mina inre. Att en kille x antal har velat veta min sexuella läggning och vad jag gillar innan vi ens haft första dejten. /B.S
Inlägg #10: Postat: 2005-02-24 15:17:00
Beth4020
Sex är något naturligt och nyfiket som jag tycker är tråkigt ska dissekeras in i minsta detalj innan man ens börjat.
Och att tre killar har sex med en tjej tycker jag är lite underligt, speciellt som tjejen tydligen inte har mått bra. Är det något SJUKT i sådana tankar????? /B.S
Inlägg #11: Postat: 2005-02-24 15:19:00
Beth4020
Att döma en annan människa som du gör Marcus utifrån några kommentarer här tycker jag är dålig stil. Men du har ju uttryckt ditt missnöje med mina texter förr..... Ha en god eftermiddag
Inlägg #12: Postat: 2005-02-24 15:36:00
Marcus
Och jag dömmer inte dig, jag dömmer dina förklaringar, jag tycker att dina _förklaringar_ till varför människor beter sig på ett eller annat sätt är sjukt. Håll reda på syftningsgramatik. Läs igenom mina komentare igen eller be mig förtydliga!!
Inlägg #13: Postat: 2005-02-24 15:38:00
Marcus
Du får ha vilka åsikter du vill om sex och om killar men säg inte att BDSM är dekadent, eller ge "dekadensen" som förklaring till BDSM. Det tycker jag är att inte respektera dom människorna som har den läggningen. Och det är jävligt fel.
Inlägg #14: Postat: 2005-02-24 15:41:00
Marcus
Personligen tycker jag inte det är något fel på att intressera sig för yttre attirbut eller för sexuell läggning. För mig hör allt samman. Och i alla fall på nätet har jag och tjejer massor med gånger vänt utoch in på både varandras inre och yttre egenskaper och attribut innan första daten.
Inlägg #15: Postat: 2005-02-24 15:42:00
Marcus
Människans yttre är en stor del av människan, många har bara väldigt svårt att ta det.
Inlägg #16: Postat: 2005-02-24 19:57:00
Peter Andersson
Känner till en person som håller igång så många nätflörter som möjligt samtidigt och när det börjar dra ihop sig till dejt så höjer han ribban genom att maila frågan om vad de vill ha till frukost dagen. Detta leder till att en 80-90 procent droppar av direkt och aldrig mer hörs av, vilket är hans syfte; "Jag vill skrämma bort de som är för pryda, det spar tid...".
Inlägg #17: Postat: 2005-02-24 20:03:00
Peter Andersson
Men detta åsido och tillbaks till Marcus ursprungliga kommenar. Acceptera Ja. I ett tolerant samhälle accepterar man att det finns andra läggningar. Respektera - Aldrig i Helvete!!! För det första därför att om allting skall respekteras så förlorar begreppet respekt sin mening. För det andra därför att jag som självständigt tänkande individ förbehåller mig rätten att själv avgöra vad jag skall respektera. Det är en jävligt stor skillnad mellan dessa bägge begrepp.
Inlägg #18: Postat: 2005-02-24 22:05:00
Beth4020
Marcus: Vem är det som avgör vad som är normalt eller inte?
Jag har inte någonstans i min text tagit upp normalitet inom sex, utan det är en egen reflektion och projicering du gjort..........
Inlägg #19: Postat: 2005-02-24 22:09:00
Beth4020
Om du tycker om att binda, vara sadistisk och att tortera din partner när du har sex så är det lugnt. bara jag slipper vara den som är utsatt BDSM. Jag accepterar din läggning och det finns ingen anledning för dig att kalla mig "sjuk" bara för att jag inte finner något intresse i det. Birgitta S
Inlägg #20: Postat: 2005-02-24 22:57:00
Marcus
På min komentar så svararde du
"Det du pratar om är dekadensen....."

Det är detta jag pratar om, inte din artikel.

Och vänta här nu jag har aldrig pratat om MIN läggning.... jag har inte redogjort för min läggning. Och jag har aldrig kallat dig för "sjuk" Du läser som en kratta!
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...