Primitiv sex

Inlägg #1: Postat: 2005-02-23 14:58:00
Beth4020
Nej, det är säkert inget nytt med "primitiv" sex men det gäller inte bara detta utan även alla parklubbar och vänsterprassel som folk verkar ta med en nypa salt "Det man inte vet har man inte ont av" är kanske något som faller i tiden? /Birgitta S
Inlägg #2: Postat: 2005-02-23 15:08:00
Jörgen Öhlund
Rent biologiskt fungerar vi likadant, skillnaden är kanske utbudet eller att det överhuvudtaget är lättare att hitta människor med samma böjjelser. Bland annat genom internet. Sen är det ingen som säger att man måste köpa alla tidningar där de försöker sälja lösnummer genom sex. Sen tror jag inte att folk tar vänsterprassel med en nypa salt, det beror snarare på att fel människor är ihop med varandra, och vad det beror på är en helt annat fråga.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-24 15:26:00
Beth4020
Ja, du har rätt i det du skriver. Och håller med om att lättillgängligheten är det som gör att människor kan utöva sina böjjelser.
Det är kanske min tro på den positiva i människan som gör att jag gått på nitar. Speciellt när jag insett att mina tuttars storlek är viktigare än mitt intellekt. Att använda dekadens är kanske lite kraftigt men min erfarenhet som singel i fem år.........
Inlägg #4: Postat: 2005-02-24 15:28:00
Beth4020
...........är tyvärr att väldigt många är ute efter sex sedan kvittar det om de är i ett förhållande eller ej. För mig är det självklart att man inte är otrogen. Är det en sådan förlegad åsikt?
Inlägg #5: Postat: 2005-02-24 18:01:00
Jörgen Öhlund
Ja, men vem känner inte så som singel, men det är de människor du möter som känner som dig som du ska satsa på. Dina tuttars storlek tror jag inte spelar någon roll alls, det verkar vara något ni kvinnor med alla era tidningar som får er att tro det, och å andra sidan, vill du ha en kille som skulle tänka så? nä, så varför lägga tankeenergi på någon som gör det? Otrohet tycker antagligen alla är fel, och de som inte gör det är bara olyckliga.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-24 22:13:00
Beth4020
Tack för de orden. Jo, jag har lagt de människorna på hyllan och vet att jag inte är intresserad av någon som bara ser till det yttre och enbart är ute efter sex. En liten fråga bara; varför tror du så många tjejer förstorar sina bröst? Det finns nog en hel del olyckliga människor där ute men även en hel hop lyckliga...... :- /Birgitta
Laddar...