Inlägg #1: Postat: 2005-02-23 14:56:00
|
Beth4020 |
Då tycker jag du ska läsa vad jag skrivit en gång till för jag försvarar varken den ena eller andra utan skriver om sex i allmänhet och att jag tycker det har gått långt när folk inte reagerar på att tre killar har sex med en tjej. /Birgitta S
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-23 15:31:00
|
Franklin |
Så här skriver du: "Någonstans har hon känt det som ett övergrepp och det är fruktansvärt.". Hur vet du att hon känt det som ett övergrepp? Det vet du inte, eller hur! Inderikt pekar du dessutom ut killarna som skyldiga med denna formulering.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-24 11:31:00
|
Uno Hansson |
Självklart har hon känt obehag på något sätt att hon vill anmäla dem för våldtäkt. Jag tror att du rimligtvis har väldigt lite fakta att stödja dej på om du tror att hon inte har känt någonting alls. Om hon känt sig jätteglad, tillfreds och välmående så hade hon kanske inte anmält någon. Det är då rimligen svårare än om känt sig frustrerad. Tror jag i alla fall.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-24 15:22:00
|
Beth4020 |
Jag håller med U. Hansson. Om hon gillat det hon varit med om hade hon knappast gått till polisen. Att anmäla en sådan sak är inget man gör för att det är kul!! /Birgitta S.
|
|