Men tänk om hockeymännen är oskyldiga

Inlägg #1: Postat: 2005-02-22 16:30:00
Inger Olsson
Nå, åter till K J, jag skrev till henne och ifrågasatte hennes påstående dels pga av det orealistiska i situationen Not: ej vad som finns i fantasin!. Hon svarar med att det visst är sant och bif. en infolänk som skulle bevisa DET... Jag gick in på www.gangbang.se och kunde snabbt konstatera att det inte handlade om konkreta samlag utan ett enda rollspel i form av sprutande...
Inlägg #2: Postat: 2005-02-22 16:31:00
Inger Olsson
Och sen, nästa problem var ju att få fram ett X antal frivilliga män för detta ändamål. Och här tror jag Stålis har en poäng när han hänvisar till "gangbang"-mentalitet. M a o det är en kulturfråga? Snacket om att man även kan suga av sin bäste kompis har väl inte uppstått för inte? Vad jag menar här är hur unga tjejer och faktiskt även kvinnor p g a ytattityd påverkas av den typ av serier, dokusåpor, artiklar.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-22 16:32:00
Inger Olsson
De tror då att man är "INNE" om man ställer upp. Detsamma som snacket gick för ca. 5 år sen att "ta" sin oskuld analt... Bara lyssna nu på vårt pråkbruk! "Ta", "Påsättning" o s v Och nej, säg inget. Det här var i första hand tjejer som hängde med invandrarkillar som tyckte de var både modiga och "inne".
Inlägg #4: Postat: 2005-02-22 16:32:00
Inger Olsson
Det är bara att fråga vilken som helst som arbetar på hud- & könsmottagningen! Fast, det får de inte säga högt....
Fria eller fälla? Lagen är en dag för gammal och människans fantasi en dag före. Således blir det problem när man inte ens minns brottet... Fast det mest upprörande i hela denna dokusåpan är journalisters agerande. De är de sista som ska snacka om moral och trohet....
Laddar...