Inlägg #1: Postat: 2005-02-17 23:56:00
|
Anna Li |
Det är dock inte detsamma som att det verkligen har hänt. Det är ju så att man kan ha en total blackout och ändå uppträda som att man är "med" i skallen. Värt och notera också är hennes berättelse om hur hon snackar med en annan kille strax innan, kanske han de facto drogade henne och "hockeykillarna" helt enkelt "drog nytta" av drogen utan att veta att hon var drogad.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-17 23:58:00
|
Anna Li |
I så fall är det ju "synd" om killarna som blir utpekade som våldtäktsmän. Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det är gott åt dem att deras otrohet blir känd av alla. Jag har extremt svårt för män som är otrogna mot kvinnor somjust fött deras barn. Samtdigt är otrohet knappast ett tillräckligt skäl för att få sparken får man hoppas
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-18 00:59:00
|
Biff |
En kvinna som har svårt för män som är otrogna... det var ju en nyhet :
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-18 01:47:00
|
Daniel Wijk |
"Jag har extremt svårt för män som är otrogna mot kvinnor somjust fött deras barn." Man får väl hoppas att denna svårigheten att förstå folk som är otrogna även infinner sig när kvinnan gör samma sak. Annars är du ju bara en enkel sexist. Fast det verkar ju vara populärt att vara det bland kvinnor idag...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-18 09:26:00
|
Thomas L. Aabo |
Undrar om Anna Li har lika svårt för alla dessa kvinnor som lever i förhållande men får barn med en annan man och inbillar partnern att barnet är deras?
Har läst att en femtedel av alla har en annan far än den de tror.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-18 10:20:00
|
osli73 |
Våldtäkt är brottsligt och dom kan enbart fällas av den domstol.
Otrohet och gruppsex precis som sex före äktenskap, homosexualitet, analsex, eller vad ni vill är inte brottsligt. Om det är omoraliskt är en smaksak...
|
|