Inlägg #21: Postat: 2005-02-18 01:37:00
|
stålis |
Så Calle Z har hjärtesorg. Beklagar, hemskt, har själv legat i hemskillnad twice, och det var inget kul, misstänker att du är tio år yngre mig med andra ord - minst. Jag är tvåbarnsmorfar. 55 på det 56:e.
Politiskt rabiat sen 15. Alltid höger, mycket höger ;-
|
|
Inlägg #22: Postat: 2005-02-18 01:40:00
|
stålis |
Min dotter har dock aldrig vänt sig mot mig. Tvärtom sa hon att jag var den pappa bland hennes väninnor som dammsög mest när hon växte upp. Fast mat kunde jag inte laga!
Du skall se allt blir okey dokey. Skriv gärna till mig via Sourze om du vill. Har många mailvänner, så en till klarar jag av! ;-
|
|
Inlägg #23: Postat: 2005-02-18 01:42:00
|
stålis |
Bäste AmerikaMike. Jag hejade på Dubya 2000, 2004 det här kommer Unto gilla hejade jag på Kerry. Fast eg. tycker jag inte om nån av dem.
Studera denna länk emellanåt Mike, www.vdare.com, och denna, www.lewrockwell.com. Höger, men anti-Bush.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2005-02-18 01:44:00
|
Unto S |
Och en till i Poesinatten: "Notis” / ”Modern till tre små barn / tre ljuslockiga välskapta barn / maka till en snäll man / husmor i egen villa / stängde in sig i badrummet / skar upp pulsådrorna / på kvällen Annandag jul / mitt under Hylands hörna /"
|
|
Inlägg #25: Postat: 2005-02-18 02:09:00
|
Unto S |
Vi avslutar poesinatten med en dikt, tillägnat mig, av en mycket populär ung kvinnlig Sourzeskribent: ”/ Och så finns det lismande feministslickare / som tror att de är Goda Män / för att de dunkar feministfascister i ryggen / samtidigt som de delar ut slag under bältet / till höger och vänster / mot alla som vägrar ge dem den bekräftelse / de så våldsamt längtar efter /”
|
|
Inlägg #26: Postat: 2005-02-18 04:23:00
|
AmerikaMike |
Sv. 23 Det där är dina problem men jag förväntar mig att du ska ha reda på hur det förhåller sig med saker och ting.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2005-02-18 09:41:00
|
Thomas L. Aabo |
För att återknyta till det som tråden startade med. "Gubbsjuk" är ett ord som används av gummsjuka kärringar som är avundsjuka på att jämnåriga män kan få unga kvinnor medan de själva förlorar i konkurrensen. Ett försök att skulabelägga något naturligt.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2005-02-18 10:19:00
|
Linda I Skåne |
Kvinnliga motsvarigheter kanske: klimakteriekossor, mensbubbla. Bara förslag. Jag har haft flera män som varit bra mycket yngre än jag. Varför skulle jag vara avundsjuk? Man kan ju fråga sig vad 25 åriga damer ser hos 55 män, vad är det som lockar? Era kroppar? Pengarna? Era erfarenheter? Eller vill de bara ha en pappa? Istället för den de redan har. Omhändertagande, ömma och kärleksfulla? Vad vill damerna ha tro?
|
|
Inlägg #29: Postat: 2005-02-18 12:26:00
|
bubblan |
Linda: Vi har inte förändrats mycket sedan tiden då männens muskelmassa behövdes för att skydda/nära kvinnan. Nuförtiden behöver en kvinna inte en man som dödar mammut med spjut, rent "samhälleligt", men instinkterna finns kvar. Enligt egen teori ett stort skäl till att så otroligt många kvinnor bara måste ha hund. De vill känna sig villkorslöst beskyddade ej då i medvetna tankar, utan genom instinkt.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2005-02-18 13:01:00
|
Calle Z |
Mitt svammel i denna tråd nådde Unto.S nivån : Man skall aldrig dricka alkohol med en skilsmässa och vårdnadstvist i häcken! Ursäkta mitt svammel stålis. Till Unto.S du är något av det dummaste jag har stött på i mitt liv. Men dina inlägg är god underhållning. Men det kommer du aldrig att själva förstå...
|
|