|
Inlägg #1: Postat: 2005-02-17 16:18:00
|
|
Mikael Jacobson |
Att just du tydligen umgåtts med ett gäng självdestruktiva individer betyder inte att du sitter inne med någon sorts objektiv sanning om droger i allmänhet. Själv har jag brukat cannabis i snart tio år men har aldrig haft problem och det har ej heller merparten av mina vänner men jag har även umgåtts med några personer som redan varit "fucked up" från början och när de börjat med droger så har det snabbt gått överstyr, detta beror dock inte på drogerna utan på dem själva.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-21 16:28:00
|
|
Backman |
Visst kan man bli sådan av alla droger, alkohol inräknat. För mycket av de mesta och föneneklse är en livfarlig kombination.
Man tror man är så mkt starkare än man i verkligheten är. Alla andra käkar E ju. Då kan jag med göra det. Tänker man så ä man ute på farlig is.
Jag hoppas du finner lyckan igen. Lider med dig.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-21 18:27:00
|
|
Mikael Jacobson |
Backman: Jag är lycklig, bara för att man använder droger så betyder inte det att man är olycklig. Däremot så kan jag erkänna att jag mår betydligt bättre sen jag övergick från att dricka öl med mina vänner till att smyga ut och röka en spliff ett par gånger per kväll och smutta på en lättöl/folköl för syns skull. Alkohol mår jag dåligt av...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-22 13:35:00
|
|
Backman |
Ojdå.. Lycko önskningen var inte till dig mikael utan till tjejen som skrev artikeln.
Också blivit en lyckligare människa sedan jag börjat med cannabis.
|
| |