Facit från min ravetid: fem döda och tre på psyk

Inlägg #1: Postat: 2005-02-17 12:43:00
Krillle
Vidare skriver du att "en liten biverkning av narkotika är att du just skiter i allt runtomkring". Narkotika finns inte! Det är en lista med droger som individuellt skiljer sig med ljusår från varandra. Det är som att klumpa ihop koffein, alkohol och nikotin och säga att det är same shit alltihop. Inte konstigt att ungdomar far illa med den inställningen!
Inlägg #2: Postat: 2005-02-17 12:49:00
Krillle
Ett annat exempel på din naivitet är den följande passagen: "Den enda sanning som finns om droger är att det är tomhet koncentrerat och det gäller alla droger". Att tro att du har sanningen om droger i din hand baserat på ditt och dina vänners hejdlösa användande av vissa av dem är minst sagt förmätet.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-21 16:40:00
Backman
Nu är du lite hård Krille. Det är lätt att komma i fel sällskap nä man är ung och osäker. Alla i gänget käkar E och mår toppen. Man vill inte vara tråkmåns och sitta o titta på när alla andra blir fnittringa och dansar som galningar.
Jag ör så otroligt glad att mina vänner inte höll på med MDMA,affe osv i unga åpr. Då vetifan om man suttit här och skrivit nu..
Hoppas återigen att du blir bättre. Framtiden kan bara bli ljusare för dig.
Inlägg #4: Postat: 2005-10-03 00:23:00
Razor
Väl talat Krille!
Laddar...