Skall berusat gruppsex förbjudas?

Inlägg #1: Postat: 2005-02-16 01:19:00
stålis
En drakonisk straffskärpning torde ha en radikal effekt på dels attityder till våldtäkter, dels göra
gator, hem och parker säkrare för kvinnor. Men inte fick jag feministberöm då. Nej, det är fel sorts recept.
Inlägg #2: Postat: 2005-02-16 01:21:00
stålis
Det passar inte i krav på att vi män skall säga ifrån om våldtäkter - även om vi gär det genom att fokusera på bevisade våldtäktsmän i stället för obevisade. Det senare är en feministisk sportgren tycks det som. Den går hand i hand med krystade, esoteriska läror om genus och en
strukturell könsdiskriminering och bla bla bla.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-16 01:22:00
stålis
Jag tvivlar på att flertalet feministiska debattörer här verkligen vill få ner våldtäkternas antal. Det skulle ju minska underlaget för deras paranoidiska konspirationsteorier om patriarkala strukturer.
Inlägg #4: Postat: 2005-02-16 01:23:00
stålis
Och Gud förbjude att vi talade om verkligen intressanta samband när det gäller våldtäkt och vissa andra samhällsfenomen. Hysch, hysch. Locket på.
Inlägg #5: Postat: 2005-02-16 01:26:00
stålis
O, såg många tryck på fel tangenter i svaren ovan. Men om ni kunde fokusera på mina argument i stället för min stressrelaterade dyslexi så vore jag tacksam.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-16 18:16:00
AmerikaMike
Det verkar logiskt. Feminazisterna är alltså inte intresserade av att straffa och peka ut de individuella våldtäktsmännen. De vill enbart ägna sig åt "hets mot folkgrupp" varför ovanstående epitet passar dem på pricken.
Inlägg #7: Postat: 2005-02-17 22:13:00
Inger Olsson
Nej, inte vill man upprätta exakt brottstatistik, man undviker vissa uppgifter! De flesta som begår grova brott, såsom våldtäkter, förekommer helt enkelt flera gånger. "Helena"-mördaren har inte bara marginellt ökat BNP utan även putsat till statistiken över ouppklarade mordfall/våldtäkter...
Inlägg #8: Postat: 2005-02-17 22:13:00
Inger Olsson
När det gäller kvinnomisshandel och sexuella brott mot kvinnor är det inte helt ovanligt att en och samma kvinna förekommer mer än en gång som anmälaren. Det vet man om, men fakta sätts inte upp på ett sådant överskådligt sätt.
Laddar...