Skall berusat gruppsex förbjudas?

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2005-02-16 00:10:00
Calle Z
Där fick jag mitt svar till sist. När du skrev om den svenska våldtäktskulturen. Då menade du alltså att Franklin är den svenska våldtäktskulturen ditt svar 19. Ja där ser man..Ibland måste man fråga!
Inlägg #22: Postat: 2005-02-16 00:13:00
Redliner
Jag har anmält dig till administratörerna igen, Franklin.
Inlägg #23: Postat: 2005-02-16 00:20:00
Franklin
Svar 22: LOL!!
Inlägg #24: Postat: 2005-02-16 00:25:00
Uno Hansson
Naturligtvis finns det en grabbkultur i Sverige. När det gäller sportkillar så börjas det bland småpojkar som sedan under hela uppväxten kanske huvudsakligen och jargongmässigt umgås bland killar under hela uppväxten. Där det oftast byggs upp en mer eller mindre skev jargongbild av kvinnokönet, samtidigt som sexlusten börjar göra sig gällande.
Inlägg #25: Postat: 2005-02-16 01:43:00
Kajsa
Redliner; ta inte åt dig av så lumpna påhopp! Denna person spyr galla över vem som helst, utom de som tycker exakt som han. Omoget!
Inlägg #26: Postat: 2005-02-16 08:40:00
Franklin
Svar 25: Men snälla Kajsa då. Spyr jag galla över vem som helst? Vad för sorts galla har JAG spytt över Redliner? Istället borde JAG anmäla Redliner till admin. Han har återigen kallat mig rasist. Han kastar helt falska och lögnaktiga anklagelser emot mig som att jag skulle ha trakasserat honom sexuellt. Detta är ju så patetiskt att jag inte vet vad jag ska svara. Är det någon som är omogen så är det du själv. Läs först vad det handlar om innan du uttalar dig.
Inlägg #27: Postat: 2005-02-16 08:44:00
Franklin
Om du läser mina inlägg ovan utom de sista där jag tröttnade på Redliners trams så ser du att jag inte gjort något annat än försökt lägga fram åsikter och fakta. Denna fakta passar dock inte in i Redliners världsbild. Reaktionen blir då att skrika som ett barn, kasta lögnaktiga anklagelser omkring sig och sedan sluta debattera istället för att sakligt bemöta. Men så bruka det bli när man inte har något att komma med.
Inlägg #28: Postat: 2005-02-16 09:37:00
Jan Schmidt
Svar 10: Franklin är väl inte den som ska tala om att tåla mothugg, han ? som är så känslig att han inte klarar av att bli kallad "känslig"...
Inlägg #29: Postat: 2005-02-16 10:55:00
Franklin
Men hej på dig Janne mannen! Kan du inte rycka lite fler ord ur sitt sammanhang och förvränga som du gör ovan. Det för ju upp debatten på nya oanade höjder. Som brukligt är när du yttrar dig.
Inlägg #30: Postat: 2005-02-17 15:12:00
Anders Klasson
Dom som lever i sportvärlden bryr
sig inte om sånt som Nationalitet,
hade hälften av hockeylaget varit
invandrare hade dom burit sig åt
likadant.Det är irrelevant att jämföra
sportvärlden med den värld vi
andra lever i för den ser ut på ett
annat sätt.Hockeyspelare och
Fotbollsspelare är som legoknektar,
det vill säga "säljer sig till dom som
betalar mest".Glömm allt snack om
att "dom älskar sitt land" eller
"tänker på sin hemstad",skitsnack.
Dom tänker bara på pengar.
Inlägg #31: Postat: 2005-02-17 15:32:00
Anders Klasson
Med tanke på vad man läst i
tidningarna dom senaste
månaderna så är Redliners
kommentar "Vi måste våga tala öppet om den svenska våldtäktskulturen!" inte riktigt i
fas med detta, man börjar nästan
gapskratta.Även om inte media
öppet skriver om gärningsmänns
etnicitet när dom skriver om brottsliga saker som händer i Tensta och Jordbro så kan faktiskt folk ändå "lägga ihop två och två i allafall" så att säga.
Inlägg #32: Postat: 2005-02-17 18:11:00
Anders Klasson
För Sanningen är ju att Redliner i själva verket är glad för dessa
ishockeyvåldtäckter - "Äntligen Svennar som våldtar tänker han" och
totar ihop sån här goja som ett slags sista halmstrå inför det som
alla Svenskar snart kommer att förstå.Men som jag skrivit ovan är hockeyvärlden en värld för sig och har inget med vår vardag att göra.
spelarna jämt har en massa Kåta brudar efter sig kanske det inte alltid är så lätt att skilja på den tjej som är berusad av Kåthet från en berusad av sprit
Inlägg #33: Postat: 2005-02-17 22:22:00
Anders Klasson
Har inga referensramar till ämnet.
Har någon annan det? Om inte är
vi "på det hala" allihop och säger lätt
saker som leder oss bort från ämnet.Stålis ville "sätta PK-iterna på
det hala" med ämnesvalet sa han,
men det känns som att vi befinner
oss "på ett såphalt golv" allihop.
Går nog till en annan del av sourze
nu.
Showing page 2 of 2: 1  2