Inlägg #1: Postat: 2005-02-15 22:23:00
|
Stefan_B |
Efter att ha läst kvinnans egen version, som publicerats i AB, så framstår dock inte det resonemanget som särskilt aktuellt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-15 23:41:00
|
Nähädu |
Rätt tolkat, Stefan. Och som du själv skriver så är hela debatten lite nattstånden nu när kvinnan själv gått ut och berättat. Heder åt henne för det. Vad man kan reflektera över i hennes berättelse idag är ju hur det kunde gå till att man får en fullständig blackout som varar i 8 timmar. Sedan, vilket är helt obegripligt, är ju hur dessa tre puckon till killar kunde finna något nöje i att ha sex med en utslagen tjej?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-15 23:42:00
|
Nähädu |
Jag menar..Alla som haft sex på fyllan vet ju att det sällan blivit några särskilt minnesvärda herdestunder. Man är en bättre älskare som nykter, iallafall som man.. Eller..hm..Iallafall jag. Bäst att inte generalisera här. Vissa blir så arga då...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-16 21:03:00
|
Stefan_B |
Jo, kvinnans berättelse klargör en hel del, men väcker nya frågor. Förutsatt att hon inte ljuger, så verkar den rimligaste förklaringen till hennes blackout vara att hon blivit drogad. Men om hon blivit drogad bortom medvetande stämmer det, ur min synvinkel, illa med hockeyspelarnas berättelse. Ljuger dem? Ingen vet. Men något är lurt kring detta, utan tvekan.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-19 20:06:00
|
Mysan |
Vem ljuger? Vem talar sanning? vem vet inte du vem vet inte jag som Lisa Nilsson sjunger!
|
|