Hur dum får en man bli?

Inlägg #1: Postat: 2005-02-15 10:31:00
Unto S
Tidigare i mediadebatten om våldtäkter lät man förstå att det är bara är invandrare med kvinnofientlig kultur som gör vidriga saker. Att våldtäkter är mycket vanligare inom svensk kultur än bland invandrare tystas ned. Tills svenska elitishockeyspelare gjorde sitt.
Inlägg #2: Postat: 2005-02-15 10:32:00
Unto S
Nu är alla män inblandade såväl svenskar som invandrare. Hoppas det medför något positivt med sig. Att folk förstår att det finns en kvinnofientlig, kvinnoförnedrande kultur inom manssfären. Vi lever i en sexfixerad värld som styrs av mediamän med syftet att tjäna pengar på kvinnoförnedringen.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-15 10:33:00
Unto S
Det ska vara som idrotten försöker vara, fri frän dopning. Sex och samlevnad bör vara fri från kvinnofientlig, kvinnoförnedrande mediadopning. Och det bör synas i lagtexten.
Inlägg #4: Postat: 2005-02-15 13:26:00
Nartin
för att vara antirasist måste jag Du fäster väldigt mycket vikt vid etnicitet för att vara antirasist.
Inlägg #5: Postat: 2005-02-15 13:27:00
Nartin
Du fäster väldigt mycket vikt vid etnicitet för att vara antirasist.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-15 15:46:00
tomster
Jag vill se dig, Unto, presentera fakta som visar att våldtäkter är vanligare bland svenska män. Jag säger inte att de inte kan vara det, jag säger att du snackar en massa ounderbyggt skit. Därför ber jag dig presentera fakta, baserad på vad som helst, som visar detta. Eller blandar du ihop korten och menar icke överfallsvåldtäkter? Eller vad menar du? Och nej, jag är inte rasist, abortmotståndare eller USA-vän, även fast jag inte tycker allt du skriver är bra eller gillar de artiklar du gillar.
Inlägg #7: Postat: 2005-02-15 15:48:00
tomster
Och jag vill även, för att ställa fler för dig helt ouppnåeliga krav, att du presenterar lite mediadebattsexempel där fokus varit på invandrare med kvinnofientlig kultur. Fast du kanske menar nazi-media? Kan knappast kallas för mainstream-media och där upplever inte jag att problematiken finns. Och om det nu skulle vara på det ena eller andra sättet så spelar det ingen roll, det enda intressanta är ju hur vi får ner våldtäkterna till NOLL.
Inlägg #8: Postat: 2005-02-15 15:56:00
stålis
Vad heter det där på finska om att kuken står och hjärnverksamheten ligger nere? Perkelä mutta satanen?
Inlägg #9: Postat: 2005-02-15 16:54:00
Nartin
Saatamat ollonen, Jörn Donnerskallen bangbangen?
Inlägg #10: Postat: 2005-02-16 01:49:00
stålis
Tack. Har en finsktalande arbetskamrat jag skall säga det till.
Laddar...