|
Inlägg #1: Postat: 2005-02-14 15:09:00
|
|
Nähädu |
Man undrar ju vem det är som lever i fel århundrade? Vi kan ju börja med att diskutera samma saker. Här talar vi om kändisar och "förebilder" av olika slag, inte gemene man. Jag har inga groupisar som hänger fter mig när jag är ute. Men ser jag en sportkommentator, en hockeyspelare eller någon annan halvfigur till kändis på den lokala krogen hemma så kan man ge sig fan på att de har minst en brud som svansar efter dem av någon obegriplig anledning.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-14 16:22:00
|
|
Lady Ziggy |
Vad har nähädus obegripliga kommentar med någonting alls att göra? Att om man blir förtjust i en kändis får man räkna med att bli våldtagen? Jag häpnar över alla dumheter här på sourze. Jag trodde faktiskt den genomsnittliga IQn var högre än ett samlat Big Brother, men ack så fel man kan ha.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-14 16:29:00
|
|
Franklin |
Svar 2. Om det är någon som drar ner den genomsnittliga IQ:n på Sourze just nu så är det du Lady Ziggy.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-14 16:40:00
|
|
Franklin |
Jag är så förbannat trött på denna kvinnliga offerattityd som du och andra av din sort förmedlar. Så fort en kvinna råkar illa ut så är det ALLTID någon annans mans fel. Kvinnor ska alltid fråntas sitt ansvar och betraktas som oskyldiga mähän som varken vet sitt eget bästa eller kan styra sina handlingar. Jag känner vuxna och intelligenta kvinnor som är spyfärdiga på denna attityd. Kvinnor som rent ut säger att kvinnor måste "tänka sig för" och inte skylla sina felsteg på omgivningen.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-14 16:41:00
|
|
Franklin |
För några år sedan publicerade två poliser en manlig och en kvinnlig en rapport kriminella ungdomsgäng. I undersökningen framkom att de tjejer som hade som hobby att misshandla och råna andra människor alltid såg sig själva som offer. Enligt poliserna var dessa därför mycket svårare att få kontakt med än killarna eftersom de i alla lägen ansåg att det var utomstående faktorer som styrt dem. Inte de själva. Är det någon som blir förvånad? Jag är blir inte det.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-14 19:53:00
|
|
Nähädu |
Lady Z: JAg har försökt att vara så tydlig som möjligt. De flesta verkar ha förstått men tydligen inte alla. Är det något speciellt du inte begripit så ställer jag mer än gärna upp och förtydligar ytterligare.
|
| |