Skyll dig själv, ärthjärna!

Inlägg #1: Postat: 2005-02-14 14:50:00
Unto S
Sensmoral: Om det är snorhalt ute och du hamnar i diket med dina slitna sommardäck. Är du invandrare då är det ditt fel, är du svensk man är du oskyldig till olyckan brottet. Så här har jag uppfattat senaste tidens händelser som har behandlats i media så även här på Sourze. Som Gudrun sa, också svenska män är talibaner. Jag skulle tillägga, inom idrotten finns värstingarna.
Inlägg #2: Postat: 2005-02-14 14:51:00
Unto S
Det finns en skillnad. Gör en invandrare ett svinigt kvinnobrott, får invandrare som grupp skulden, fråga Ståhlman med vapendragare Klasson. När det gäller svenskar så är enbart gärningsmännen ”eventuellt” skyldiga, inte svenska män som grupp. Eller? Kanske har Gudrun rätt, inför fallosskatt på alla män i Sverige, inkl. invandrare.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-14 15:26:00
AC Collin
"Tidigare debatter har handlat om invandrare som har gjort samma sviniga brott." - Vilket är det "sviniga brottet" i det här fallet? Förklara bara rara så att resten av resonemanget blir tydligt.
Inlägg #4: Postat: 2005-02-14 15:44:00
Unto S
Livmoderfeministerna har ofta svårt att se något brott när deras män gör sexuella illgärningar. För livmoderfeministerna är det viktigare att behaga sina män även när dom är sviniga. Det kanske är fel att använda ordet feminism i detta sammanhang. Bättre ord är nog ”Talibanbrudarna”.
Inlägg #5: Postat: 2005-02-14 15:47:00
Unto S
Att kalla en illgärning för brott innan domstolens utslag är nog felaktigt. Men det som får mig att kalla ishockeystjärnornas illgärningar för brott beror på att om de hade varit invandrare istället hade det inte frågåsatts, utan dömts som brottslingar långt innan domstolen. Ja, det finns miljoner talibanbrudar i Afghanistan trots USAs intensiva bombningar. Många tvingas till det och många gör det frivilligt, så även i Sverige. Men radikalfeminismen får nog slut på det!
Inlägg #6: Postat: 2005-02-15 18:32:00
stålis
He, he, Unto får alltid med Stora Satan USA i alla inlägg. Undrar vad sånt kallas?
Laddar...