|
Inlägg #1: Postat: 2005-02-14 14:18:00
|
|
charlatans |
Men det är väl klart att hon kanske jättegärna ville ha sex, det vet vi som sagt inte, och det vore verkligen inget fel i det. Men som jag tolkar Malins artikel och det jag håller med om vänder hon sig mot inställningen att bara för att man går med en eller flera kille/killar hem så betyder det automatiskt att det vankas sex. Varför måste det vara så?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-14 14:36:00
|
|
Franklin |
Svar 1: Det behöver självklart inte vara så, men det ÄR så det fungerar på krogen. De flesta går ut för att träffa någon, eller för att hitta en sexuell partner. Så det sexuella hänger liksom i luften. Och precis som Nähä skriver är det väl märkligt hur tanken om tjejers sexdrift är så förbannat tabu.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-16 11:11:00
|
|
Daniel Wijk |
Men det är inte rätt att man ska behöva ha sex bara för det. Självklart finns det folk som även letar långvarande förhållanden på krogen, även om jag tycker det verkar lite korkat. Det finns även folk som går ut bara för att umgås med vänner, dom vill kanske inte heller ha sex, vad vet jag?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-16 11:13:00
|
|
Daniel Wijk |
Folk som tycker att man automatiskt får skylla sig själv har lika unken inställning till sex som dom som tycker att det automatiskt är killarnas fel. Varför har vi ett domstolsväsende i Sverige om det inte får göra sitt jobb? Jag vet mycket väl att dom inte kan lösa alla våldtäktsbrott idag, det kommer dom aldrig att kunna göra, så vad är det som diskuteras egentligen?
|
| |