Rättstaten fungerar, tack och lov

Inlägg #1: Postat: 2005-02-13 15:49:00
Anna Drangel
Typ: Åh, jag vill bli kändis. Jag vet... om jag går ut och ser till att bli påsatt av tre män samtidigt och sedan nästa dag åker in på akuten för att bli gynekologundersökt och säga "DOm våldtog mig! så kan jag skapa rubriker - och bli KÄNDIS! Yippie!
Vad menar du med spårat ut förresten? Ska man inte kunna få anmäla något sådant om det skulle inträffa?
Inlägg #2: Postat: 2005-02-13 15:52:00
Anna Drangel
Säg att du är prostituerad och tror att ni kommit överens om att det är ett vanligt samlag ni pratar om. Det slutar med att det kommer flera män dit och sätter på dig i alla hål du har. Är det något sådant du menar med spårar ur?
Inlägg #3: Postat: 2005-02-13 22:27:00
Nähädu
Ledsen, Anna men jag får faktiskt inte ihop en del saker. Varför är tesen att kvinnan i fråga faktiskt ville ha sex med dem och självmant följde med dem upp på rummet så otänkbar? Hade hon förväntat sig en kopp the och lite småprat? Varför lät hon dem hålla på i 8 timmar utan att försöka slå larm? Alla vet att det kryllar av groupies runt killar som dessa. Har inte även en groupie ett visst ansvar över sina egna gärningar?
Laddar...