Inlägg #1: Postat: 2005-02-13 00:13:00
|
Linda I Skåne |
Vi får nog ta detta för vad det är: En melodifestival Jag röstar för medleyn i mellanakten. Den skulle funka i Kiev.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-13 00:54:00
|
Franklin |
Som vanligt ska man TJATA UT allt. Nu råkade melodifestivalen bli lite poppis för ett par år sedan, och nu ska det hållas delfinaler till djävulen avlöser dem. Det ska hausas upp till orimliga proportioner och det ska tjatas om skiten i tid och otid. Det är snart lika omöjligt att undvika detta spektakel som det är att komma undan julhelvetet.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-13 01:23:00
|
gert i skåne |
jag håller fullständigt med dig i din kritik det kan bara bli bättre får vi hoppas annars kan vi lika bra dra oss ur den här cirkusen. Emellanåt får man känslan av att låtskrivarna liksom politikerna idiotförklarar Svenssons förmåga att själv bestämma vad som är bra.Vi skall tycka som de annars begriper vi oss inte på vad som är bra. Låt oss hoppas på ett bättre urval nästa gång.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-13 05:21:00
|
linero |
Som vanligt då...alltid ska det kasseras..Det finns en avstängningsknapp
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-13 10:41:00
|
Stefan_B |
Jag kan inte annat än hålla med. Jag vill ha mina 90 minuter tillbaka så att jag kan lägga dem på något mer meningsfullt, som att skura avloppet eller stirra upp i taket.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-13 11:29:00
|
AlfVerner |
Melodifestivalen och antalet som VILL BETALA för att rösta, speglar standarden på medborgarna överhuvudtaget. Vi har fått ett gigantist intellektuellt trasproletariat, livlösa fjärrkontrollzoombies utan smak, utan stil, och vars ambitioner i livet begränsas till överlevnad.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-02-13 13:31:00
|
Stig |
Nog den sämsta programledaren genom tiderna. Hans invandrarbakgrund har ju inte ett dyft med denna tävling att göra. Pinsamt i överkant han sk ironier över sig själv.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-02-13 18:09:00
|
Anders Olzzon |
Jag kan bara hålla med! årets melodifestival har börjat med ett kaos!
hur ska detta sluta???
|
|