Inlägg #1: Postat: 2005-02-11 14:08:00
|
Malin Michea |
Och så finns det lismande feministslickare som tror att de är Goda Män för att de dunkar feminist-fascister i ryggen samtidigt som de delar ut slag under bältet till höger och vänster mot alla som vägrar ge dem den bekräftelse de så våldsamt längtar efter. Som får mig att tänka på kommentarskrivaren - en viss Unto.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-11 14:13:00
|
Malin Michea |
Jag har aldrig sagt att kvinnans jävla uppgift är att behaga männen, men jag förstår att somliga vill tro att det är så. När argumenten tryter så är det lättare att fantisera ihop saker om motdebattören.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-11 15:50:00
|
Nartin |
unto, jag väntar fortfarande på att du skall gräva fram citat från mig som visar att jag är abortmotståndare, krigshetsare, dödsstraffsanhängare, invandringsmotståndare. Visa dessa citat nu!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-02-11 16:06:00
|
Nartin |
Unto - vet du ens vem Popova är? Har du någon aning om vad hennes feministdebatt går ut på? Vet du vad som menas med livmoderfeminism? Berätta gärna för oss om Carolina Gynning också - varför hon förtjänar hat och förakt? Har du någon aning om någonting som försigår omkring dig, eller gissar du bara i ditt blinda raseri mot allt som inte stämmer överens med partiboken?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-02-11 16:09:00
|
Nartin |
Har du något slags inneboende behov av att liera dig med 17-åriga argfeminister? Tror du att de har någonting till övers för dig? Tror du att någon bryr sig om att du sitter och är fördomsfull bakom ditt tangentbord och snackar om kvinnokamp? Min gissning: Du har inte gjort ett konkret SKIT för "kvinnokampen". Du tror det räcker med att svartmåla, demonisera och skriva dikter om moderata kommunalråd. Men sorry, gubbjävel - dina brallor är på väg neråt.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-02-11 16:30:00
|
tomster |
Ja, att kalla Malin Michea för det som Unto kallar henne är mycket missriktat, som det mesta Unto skriver, i min mening. Men Unto kanske kan ge svar på tal?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-02-11 19:35:00
|
Marcus |
Män och kvinnor är ju till för att behaga varandra. Så på sätt och vis är kvinnan till för att behaga mannen, och att bli behagad av honom och tvärt om. Det är inget fel i detta - det kallas för kärlek
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-02-11 21:07:00
|
Unto S |
Svar 4. Visst vet jag vem den där Popova är, hennes borgerliga feminism finansieras av Antonias storkapitalisten dotters stiftelse.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2005-02-12 10:05:00
|
AC Collin |
Unto får ha vilka "utsökta" tankar han vill om mig. Det får jag väl stå ut med, om jag nu finns här enbart för att behaga. Jag trodde att ordet var fritt, även för mig som kvinna, utan att jag skulle bli fördömd eller placerad i ett fack jag inte känner mig hemma i. Hur kunde jag vara så naiv? Life goes on...
|
|