Feministisk idioti

Inlägg #1: Postat: 2005-02-10 23:10:00
Inger Olsson
Och du hittar ju sällan de riktigt helkokta feministerna här på Sourze. De jag har stött på här är sådana som kallar sig feminister i tron att det handlar om jämställdhet/demokrati. Ja du Malin, men du får gärna förklara vad du menar med dessa rader:
Inlägg #2: Postat: 2005-02-10 23:10:00
Inger Olsson
"Eller kan det vara så att vi har slutat ömka oss själva och börjat ta för oss av den frihet vi faktiskt har, istället för att sitta och lipa över att vi inte föddes med en snopp mellan benen?"
Jag finner nämligen citatet, i förh till texten i övrigt, vara en rejäl självmotsägelse.
Sorry! ;- Sov gott alla ni. Spara på krutet ist för att argumentera mot någon som eg. inga argument har.
Inlägg #3: Postat: 2005-02-11 10:24:00
Linda I Skåne
Så varför ödslar du själv då tid och kraft på detta, Inger Olssson?
Inlägg #4: Postat: 2005-02-12 16:33:00
Inger Olsson
Ja du Linda, eftersom du inte kan räkna ut det själv så får du väl ha ett svar på din fråga. Malin kan skriva engagerade texter, men bemöta någons artikel - utifrån ett hatperspektiv - är föga konstruktivt. Emma inser inte ens att vi hade haft rösträtt med eller utan suffletterna, som dessutom inte hade ett piss med feministisk ideologi att göra. Linda, i övrigt har du en poäng. Jag undviker själv att slösa för mycket tid på Sourze!
Inlägg #5: Postat: 2005-02-22 22:57:00
lindathepoet
Jag tycker att jag ser dig lite här och där med inte bara en kommentar utan ofta två eller tre. Kul vad? Sourze e jättebra tycker ja! Apropå svar 3 var du inte lie högmodig och arrogant där. En del av din personlighet? Hur är det med det.Inger?
Laddar...