Svar om fega journalister

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2005-02-10 00:59:00
tomster
Jag skulle aldrig ge mig utan bara upprepa frågorna. Det är det jag gör här. Så, för att försöka nå försoning det är allt jag gör i mitt liv, försöker hitta kärlek överallt så bortser jag från att du kallar mig fascist och att du påstår att jag saknar förmåga till empati på grund av detta. Det roliga är att du missförstått mig: jag kände inte empati för dig. Jag känner empati för massor med människor, varje dag, men i just DETTA sammanhang, i DENNA diskussion, kände jag inte empati med dig.
Inlägg #22: Postat: 2005-02-10 01:01:00
tomster
Jag ber dig försöka tro mig när jag säger att jag verkligen inte är rasist. Jag tycker inte ens om Sverige och killen Anders Klasson eller vad han heter tycker att jag är en landsfiende. Jag har rest över hela världen och mött många kulturer och tycker att det sätt vi "integrerar" invandrare på i Sverige är förkastligt. Främst tror jag inte att staten ska göra för mycket i frågan utan låta människor lösa det mesta själv. Men det är en annan fråga.
Inlägg #23: Postat: 2005-02-10 01:04:00
tomster
Jag tänker inte skriva vidare med betygelser om att jag inte är rasist och fascist. Jag är en människoälskare, en hatare av förtryck och kontroll och bestämmande. Jag är emot tankepoliser som säger att man inte får tänka vissa saker för att de är "fel". Därför kan jag inte vara / bli religiös eftersom... tja, se på bibeltrogna kristna liksom. Kan du förlåta mig, Redliner, så som jag nu förlåter dig för att du kallat mig saker jag inte är?
Inlägg #24: Postat: 2005-02-10 01:08:00
tomster
Förlåt mig för att jag skrev frågan om huruvida du var dum eller inte. Så, nu när vi förlåtit varandra jag har i alla fall förlåtit dig, kan du vara så snäll att svara MIG svaret på MIN fråga? Jag repeterar: kan du kopiera delen av stålis text där han säger att invandringen i Sverige är en aidsepidemi? Och utöver det ber jag om ursäkt om jag dragit helt felaktiga slutsatser av vad du sagt vad gäller "svenskhat" och att saker du skulle sagt kan ha uppfattats som okvädningsord.
Inlägg #25: Postat: 2005-02-10 01:10:00
tomster
Så. Jag upplevde verkligen att du inte svarade på frågor i den första tråden till denna artikeln. Därför skrev jag som jag skrev och du svarade inte på frågan där jag räknar inte svar någon annanstans på en liknande fråga från någon annan, ställer jag en fråga vill jag ha ett svar och därför skrev jag denna tråd. Nu när jag visat vilken ärligt människoälskande person jag är som ärligt kan be dig om förlåtelse för alla eventuella kränkningar jag utsatt dig för, kan du ge mig ett svar då?
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...