Inlägg #1: Postat: 2005-02-06 17:11:00
|
magnolia |
PÖ har rätt till sin åsikt och sin forskning, men jag måste säga att jag håller med flera andra som gjort inlägg här: hon idylliserar de prostituerades bakgrund och får det att låta som om de fritt valt yrket. Men även om man säkert hittar en kvinna på femhundra som fritt valt att sälja sex - och tycker det är spännande - så suddar det inte ut de andras förnedring, och vi måste¨kunna få med den i centrum av diskussionen.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-02-07 23:07:00
|
Sunny |
Det finns många horor i föreningen Rosea o alla jag känner där har valt yrket frivilligt. Petras magisteruppsats kommer ut som bok så småningom: den är kanonbra.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-02-08 14:23:00
|
magnolia |
"Även om en person tycks vara som en uppslagen bok, så är det bara två sidor i taget som ligger öppna; hundra andra ligger dolda." -Klart att många i branschen säger eller intalar sig att de valt det frivilligt. Att säga annat skulle ju bli dödligt förnedrande. För 90 så gäller det nogatt man inte kan hålla på med att fnaska i längden utan att skada sin förmåga till närhet och lust; till slut ser de alla andra personer utom kompisar och barn som kloakråttor.
|
|