Inlägg #41: Postat: 2005-02-09 14:33:00
|
tomster |
Jan S, att jag sagt att jag inte uppfattar Franklin som unken betyder inte att jag menar att du sagt det, ej heller betyder det att Franklin själv tagit åt sig eller att du måste bry dig. Bara att jag inte uppfattar det han skriver som unket. Ni är fan helt såsiga hela bunten. Redliner bara skriker och gapar om svenskhat, jag är svensk och jag hatar inte Redliner, jag blir dock förundrad över att han kallar 6-7 meningsmotståndare för mobbare och 6-7 medhållare för starkt stöd.
|
|
Inlägg #42: Postat: 2005-02-09 14:38:00
|
tomster |
Eller rättare sagt: Redliner hävdar att ingen håller med Franklin en del gör det och att han själv har starkt stöd. Jag uppfattar det som likvärdig fördelning, ungefär. Jag tycker det är MYCKET viktigt att stålis vågar säga det han tycker, viktigare än något annat. Sen tycker jag inte att vi ska kasta ut invandrare inte han heller för den delen eller att vi ska stänga gränserna. Men problem har vi, hur mycket ni än tjafsar om vilken etikett vi ska sätta på folk.
|
|
Inlägg #43: Postat: 2005-02-09 16:57:00
|
Anders Klasson |
Personligen har jag inga problem
med Kristna invandrare som för övrigt mina jobbarkompisar är, men dom vill lika lite som jag ha kvar
muslimerna i Sverige.
Vi i vårat Arbetsplatsgäng är alla Arbetarklass och anser alla att Sverige behöver Arbetsvilliga personer, inte lata dj-vlar som bara lyfter bidrag och brukar våld. Så¨e´de. ;-
|
|
Inlägg #44: Postat: 2005-02-09 20:30:00
|
Redliner |
tomster: jag har aldrig "gapat om svenskhat". aldrig någonsin. och den enda anledningen till att jag nämnde att 6-7 personer gett mig ett varmt och ärligt stöd var för att äcklet franklin påstod att alla hatar mig på sourze. jag svarade alltså på franklins angrepp på mig.
|
|
Inlägg #45: Postat: 2005-02-09 20:31:00
|
Redliner |
franklins svar 36 bör egentligen klassas som sexuellt ofredande och polisanmälas. jag har kontakt med sourzes administratörer om detta.
|
|
Inlägg #46: Postat: 2005-02-09 20:33:00
|
Redliner |
tomster, för att avrunda: skaffa dig ett liv.
|
|
Inlägg #47: Postat: 2005-02-09 21:07:00
|
Franklin |
Svar 45: HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Du ÄR verkligen rolig, jag tror jag skrattar ihjäl mig! Följande citat är ur ett av dina inlägg: "du är tråkig, elak, kalla, hatiskt. du är värdelös på att debattera, värdelös på att lyssna". Dessutom har du kallat mig rasist flera gånger. Det borde räknas som förtal. Jag kanske skulle kontakta admin jag också!
|
|
Inlägg #48: Postat: 2005-02-09 21:10:00
|
Franklin |
Jag missade visst att du kallar mig för äckel också. Ja din debatteknik befinner sig sannerligen på en hög nivå...
|
|
Inlägg #49: Postat: 2005-02-09 22:43:00
|
Jan Schmidt |
tomster, om du skriver "ni säger att han är unken" i en mening och sedan inleder nästa med "Jan, redliner och alla andra" så är jag inte bättre människa än att jag tolkar det som att du räknar in mig i kollektivet. Ber om ursäkt för att jag missuppfattade.
|
|
Inlägg #50: Postat: 2005-02-09 23:09:00
|
Redliner |
BEVISA att jag kallat dig rasist "flera gånger", franklin! BEVISA det, och slingra dig inte undan din råfula och äckliga kommentar till mig!
|
|