Kvinnovåld knäckte mig!

Inlägg #1: Postat: 2005-02-05 00:20:00
stålis
Vad tyst det blev!
Inlägg #2: Postat: 2005-02-05 11:26:00
Nartin
sssschhh
Inlägg #3: Postat: 2005-02-05 14:09:00
Unto S
Fy fan Kyreus, nu är du ute och cyklar! Det är fan i mej ingen som försöker tysta ned människors verkliga erfarenheter. De du har gjort är att du har gett bränsle till allsorts hatande bråte. Du har fått en beundrarskara som humanister i allmänhet tar avstånd ifrån. Här ovan har du två av dem.
Inlägg #4: Postat: 2005-02-05 14:09:00
Unto S
Fy fan Kyreus, nu är du ute och cyklar! Det är fan i mej ingen som försöker tysta ned människors verkliga erfarenheter. De du har gjort är att du har gett bränsle till allsorts hatande bråte. Du har fått en beundrarskara som humanister i allmänhet tar avstånd ifrån. Här ovan har du två av dem.
Inlägg #5: Postat: 2005-02-05 14:39:00
microfilosofen
Gomiddag, bäste Unto! Svordomar gör inga argument mera träffsäkra. Sen har jag inte påstått något utan ställt en fråga som hänger i luften, möjlig för Jan E att besvara. Vad är hatande bråte? Du talar väl inte om medmänniskor, bäste Unto? mvh KY
Inlägg #6: Postat: 2005-02-05 22:02:00
stålis
För Unto kommer orden före tanken. Tanken får helt enkelt anpassa sig till Untos enorma svada. Ty som jag skrev nyss i en annan kommentar. Unto är klokare än vad han vill vara, nu när hans vänsterromantiska världsbild rämnar. Han lever med AA-terminologi i "denial" "förnekelse". Han är en political junkie, en idéknarkare. Och jag travesterade Chris i Sopranos: Det finns ingen politisk lösning på ett andligt problem.
Laddar...