Om att våga kallas hora

Inlägg #1: Postat: 2005-02-03 13:16:00
tomster
Det enkla skälet är att jag inte vill att mina sexuella upplevelser med kvinnor ska vara en affärsupplevelse. Jag vill träffa kvinnor som VILL knulla, inte har det som jobb. Personerna på McD är liksom inte engagerade i sitt jobb, varför skulle en hora vara mer intresserad av mig än ett stycke kött på ett slakteri? När jag knullar vill jag inte alltid ha rätt som den kund jag kunde vara utan jag vill kunna göra fel och garva åt det med en annan, KÅT, person.
Inlägg #2: Postat: 2005-02-03 13:18:00
tomster
Sex för mig är inte en service som man får på en verkstad. My point being, varför köper män sex, det är ju absolut mycket roligare tror jag när man VET att den som ligger och stönar under en gör det för att det är GREAT, inte för att det ingår i priset. Varför köper då män sex? I Bulgarien kom jag full ut från ett disco. Efter tio meter kommer en snygg tjej fram till mig och tar tag i mitt paket och väser i mitt öra: "First, me and her do lesby show, then you fuck me in the ass."
Inlägg #3: Postat: 2005-02-03 13:20:00
tomster
Givet den enkelspåriga synen på kvinnors sexualitet jag har faktiskt ingen aning om vad den är längre, jag begriper ingenting, helt enkelt, skräcken för analsex och propagandan att man ska skrika NEJ om nån föreslår det och givet att jag faktiskt vill att tjejer ska ta tag i min kuk och väsa snusk i mina öron så kan jag se att män tackar ja till dealen på fyllan. Jag gjorde det inte och blev anklagad av samma tjej för att vara bög.
Inlägg #4: Postat: 2005-02-03 13:26:00
tomster
Men givet allt detta kan vi ändå inte förbjuda sexköp. Varför har man en helt annan strategi för denna verksamhet än för t.ex. narkotika? Där är det förbjudet att sälja varan liksom att inneha eller bruka den. Men det är såklart mer ok att kriga mot våra barn än mot kvinnor, eller nåt. För prostituerade är alltid offer... eller blir de det i en miljö där prostitution är förbjuden? Är det så att vi inte kan förbjuda det och borde köra harm reduction?
Inlägg #5: Postat: 2005-02-03 13:28:00
tomster
Jag blir för övrigt lite skraj när man ser det här som rena businessuppgörelser. Se filmen Street Love, återigen. Kvinnan i filmen blev vid 7 års ålder våldtagen i ett dygn av polisen i Mexico City och tvingades prostituera sig med hotet att hennes lillasyster skulle få uppleva samma sak om hon tog livet av sig. Så fort pengar är inblandat så minskar faktiskt frivilligheten. Men den svenska synen tar oss ingen vart, den utvecklare inte.
Inlägg #6: Postat: 2005-02-03 13:29:00
tomster
Ett förbud är att INTE ta ansvar för sina medmänniskor, det är att skriva ett papper och säga "nu har vi gjort något". Lite som att kommuner fattar beslut om boenden för handikappade men aldrig verkställer dem. Ett sätt att både göra något och slippa dega för det...
Inlägg #7: Postat: 2005-02-03 15:33:00
stålis
Precis mina invändningar mot att köpa sex. Totalt osexigt. Jag vill bara ha sex med kvinnor som vill ha mig för min kropp, snopp el. personlighet - inte för att få mat på bordet. Ja, du hajar. Men. . . samtidigt är det förmätet att förakta alla torskar. En del kan säkerligen inte få sex på annat sätt. Så vad f-n angår det alla hycklande feminister hur de får det så länge det är mellan dem och en samtyckande vuxen?
Inlägg #8: Postat: 2005-02-03 15:36:00
stålis
För övrigt anser jag att man inte heller skall förmena cancersjuka och MS-sjuka medicinsk marijuana, som man anser är humant och bra i Sverige. Eller tvinga heroinister att stjäla o. prostituera sig för att finansiera tjacket. Hur humant är det?
Inlägg #9: Postat: 2005-02-03 18:06:00
Mysan
Jag älskar stålis och tomster! hahahhahahahahahah!
Inlägg #10: Postat: 2005-02-03 19:58:00
stålis
Jag älskar mig själv också. Har svårt att slita mig från spegeln, men måste ju med tanke på min försörjningsplikt!
Laddar...