|
Inlägg #1: Postat: 2005-01-28 11:13:00
|
|
Michael Lundahl |
Jag har *inte* sagt att bara juridiskt skolade personer får yttra sig om lagen. Herregud, rent akademiskt sett har Tommy mer skolning än jag. Han har gått jöken juridisk översiktskurs medan det har jag inte gjort. Om du påstår att jag har sagt att ingen annan än juridiskt kunniga skall få yttra sig så snackar du skit ärligt talat.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2005-01-28 11:15:00
|
|
Michael Lundahl |
Det jag menar är att om man efterfrågar en sak, är det då inte rimligt att det minsta man gör är en snabbcheck så att man inte frågar efter något som redan finns? Återigen: om jag skrev en artikel som efterlyster en lag som förbjuder mord och däremd också förutsätter att en sådan inte finns, hade du inte tyckt att det var en tämligen meningslös och oupplyst artikel?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2005-01-28 12:23:00
|
|
Anna Li |
Jo för mig. Men om du fått ett svar som upplyst dig om att en sådan lag redan finns så hade det ju inte varit meningslöst för dig.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2005-01-28 12:58:00
|
|
Michael Lundahl |
Tommies artikel var knappast skriven med avsikt att någon skulel informera honom om han hade fel eller inte. Tommie har redan sagt att oj då, han hade visst helt fel. Varför fortsätter du då det här?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2005-01-28 20:07:00
|
|
tomster |
Återigen, helt fel hade jag inte, artikeln blev bara hopplöst dålig och ofokuserad och felriktad och gav fel intryck och blev inte alls så bra som alla mina artiklar alltid blir. Hemskt ledsen.
|
| |