Calle Jonsson - svensk medias blonde gullegris

Inlägg #1: Postat: 2005-01-27 09:14:00
tomster
Men... varför har de inte skrivit om det? Varför skrev de om Calle? Inte rasism, utan något annat kanske? Inte ens Billy anklagar dem för att medvetet vara rasistiska...
Inlägg #2: Postat: 2005-01-27 23:46:00
Calle Z
Visst tusan gör han det! Se rubriken på hans artikel. Betänk följande scenario. Att jag skrev en artikel om "CubaSvensken" och satte som rubrik - CubaSvensken Svensk medias svarthårige gullegris!? Att han sedan garderar sig med prat om omvänd rasism osv, det är skitsnack. Om man inte är blind så kan man läsa sig till vad han anser!
Inlägg #3: Postat: 2005-01-28 00:20:00
Calle Z
Tror du att jag skulle få ha en sådan rubrik, på min artikel? Här på Sourze? Hur många tror du skulle ha klassat mig som rasist eller värre saker och tillmälen? Men har du en annan syn på Butt´s artikel och hans avsikt med artikeln så är jag idel öra!
Inlägg #4: Postat: 2005-01-28 00:56:00
Calle Z
Om det var tex Sven Svensson som satt fängslad eller häktad i Birmingham, misstänkt för grov misshandel. Skulle B.Butt´s upprördhet varit den samma?
Inlägg #5: Postat: 2005-01-28 23:28:00
babben
Ni fattar ju noll, trögfattade svennar, klart att man är partiskt åt det ena eller andra hållet, alla kan ha åsikter men man behöver inte avslöja sig själv dvs vad man tycker och känner artikel efter artikel, så uppenbart, jag har också känslor men man måste hålla inne med dem många gånger man behöver inte säga allt man känner utan uppträda som ett real prof objektivt som yrkesman, det beundrar alla och så slipper man bli ovän med våra nya svenskar och vanliga trögordbajsar svennar!!!
Laddar...