Inlägg #1: Postat: 2005-01-21 11:28:00
|
Therese Hjälm |
jag undrar inte hur man blir volontär. jag är redan på väg till afrika. och jag går ingen gratis skola, jag arbetar på skolan jag pluggar på för att betala utbildningen. jag vet att det inte blir fred på jorden, men det betyder inte att jag bara tänker sitta och titta på när folk mår dåligt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-01-24 08:37:00
|
Jon Hallqvist |
Folk undrar ibland vad det skulle sända för "signaler" att avkriminalisera bruket av droger. Vad sänder det för "signaler" att man måste slava för att få hjälpa andra? Jag har närt den dröm du har, Therese, men för mig slutar det alltid i gråt. Kul att du klarar av det dock.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-01-24 18:26:00
|
Therese Hjälm |
ja du.. jag vet inte vad för "signaler" det sänder. kanske signalen att man måste kämpa lite här i världen. för det är sanningen. det finns inte många sätt att hjälpa andra på som går ut på att man bara kan sitta och dega. självklart måste man slava lite. alla slavar för olika saker; pengar, makt whatever. jag slavar för vad jag tror på
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-01-25 10:51:00
|
Mysan |
Avkriminalisera bruket av droger? Vad snackadr duom vad har det med u löands hjälparbete att göra elelr är du bara sarkastisk?
|
|