Inlägg #21: Postat: 2005-01-21 00:22:00
|
Jan Schmidt |
"...så anser du att R.W: räddade fel sorts människor...", "Alla som inte tycker som dig ska hålla käften". Jag vet ju att två exempel inte brukar räcka för att övertyga dig, men det övertygar mig!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2005-01-21 00:42:00
|
Calle Z |
Schmidt. helt rätt! Jag har tillskrivit dumhetens bekämpare åsikter! Fel av mig. Jag tänkte fel mellan yttranden och åsikter. Schmidt vann en del seger där! Grattis! Jag blev disträ ett tag. Men pga av mitt misstag så blir inte en korkad mans ord ursäktade.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2005-01-21 00:50:00
|
Calle Z |
Men i ärlighetens namn Schmidt? Har inte dumhetens bekämpare tillskrivit mig åsikter?
|
|
Inlägg #24: Postat: 2005-01-21 08:38:00
|
Jan Schmidt |
Nä, vilka då?
|
|
Inlägg #25: Postat: 2005-01-21 10:39:00
|
AlfVerner |
Calle Z inte bara pådyvlar, han projicerar sin egen rasism och enögdhet OCH, liksom alla andra inskränkta liberala ynkryggar, så tar det inte många sekunder förrän sakfrågan Berlinmur, apartheid, kärnvapen etc. spolas bort från dagordningen och landar på den dagisnivån: "Men har inte han varit dum mot mig...?" Egentligen är debatten helt meningslös överhuvudtaget...folk har bestämt sig.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2005-01-21 22:06:00
|
Jan Schmidt |
Nä, AlfVerner, du får aldrig tycka att debatt är meningslös! För var hundrade dumskalle man tjafsar med, går det kanske EN vettig människa som lyssnar och tänker till. Men det är det värt! Varför tror du annars jag håller på? Varför håller du på? Inte är det för att ge den nyliberala pöbeln möjligheten att slipa sina trubbiga "argument" mot våra, i alla fall.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2005-01-21 22:46:00
|
Jan Schmidt |
Äh fan, jag tar tillbaka ovanstående. Har just besökt några andra trådar som jag är inblandad i och upplevt den stora meningslösheten. Varför håller man på, egentligen?
|
|
Inlägg #28: Postat: 2005-01-22 02:41:00
|
AlfVerner |
När dumheten, naiviteten, enfalden, perspektivlösheten etc. blir alltför påträngande, så är det svårt att bara se på och naturligtvis när man en förhoppning om att NÅGON därute, ska stanna upp och reflektera över den sockrade artikeln en gång till...
|
|
Inlägg #29: Postat: 2005-01-23 21:45:00
|
Calle Z |
Sanslöst! Min rasism och enögdhet! Sakfrågan var väl din åsikt om R.W? Och du visade genom dina första kommentarer vad du ansåg. Folk av din sort tycks ha en fenomenal förmåga att tillskriva folk åsikter såsom liberala ynkryggar osv. Du och Schmidt lyckas alltid att ta dumheten till nya höjder. Jag brukar inte sänka mig till eran nivå, men jag måste säga att eran människosyn är sketen!
|
|
Inlägg #30: Postat: 2005-01-23 21:49:00
|
Calle Z |
Jag pådyvlar inte er åsikter. Alla som är läskunniga inser snabbt att det inte behövs! Era kommentarer talar för sig själva!
|
|