Fega män - dumma kvinnor

Inlägg #1: Postat: 2005-01-17 14:37:00
bubblan
Haha, go Mysan! Skönt att den här artikeln vändes till något annat än vad den nu handlade om. Undrar om inte Unto kommer och för oss in på "rätt" spår snart igen? Men allvarligen Mysan, jag förstår dig och känner med dig. Jag kan inte annat än hoppas du kan hålla hakan högt. Ett litet råd också. Jag tror inte du lyckas bättre genom att basunera ut att det mål är att bli lyxhustru. Håll det för dig själv och slå till först när du får chansen - MUHHAHhahahahahah
Inlägg #2: Postat: 2005-01-17 17:42:00
Mysan
Hhahahhaha Men allvarligt vad skaman då prata med män om?Datorer en mening.Bilar en mening.Mobiler en mening sen tar fantasin slut.För nämner man pengar,äktenskap,gravid,barn,lyxhustru så sticker dom.Så jag får hedanefter be Göran Persson skriva tal åt mig!
Inlägg #3: Postat: 2005-01-20 10:42:00
MdaG
Hahahahaha!! Hur tror du vi killar har det då? Vad ska vi prata med er om? Smink en mening, Brad Pitt en mening, hästar en mening. Sen tar fantasin slut. Eller vänta generaliserar jag för mycket nu?
Inlägg #4: Postat: 2005-01-20 14:16:00
Mysan
Hhahahah Nej prata som vanligt!
Inlägg #5: Postat: 2005-01-21 15:43:00
Chris.X
MdaG: Jajamensan, generaliseringar är grejjer det. På med skygglapparna. Tunnelseende jipii! Män är si och kvinnor är så. Punkt slut. Blä!
Laddar...