Fega män - dumma kvinnor

Inlägg #1: Postat: 2005-01-14 17:15:00
tomster
Jämställdhetsdebatten? Vad menar du? Alltså seriöst, hur många män i 40-årsåldern som är VANLIGA män, inte den typ av män du är intresserad av, har "lätt" att hitta kvinnor? Sexmakten? Vad faaan yrar du om? Hur gammal är du till att börja med undrar jag? Sen, vad är det du faktiskt, på allvar, vill ha? Jag tror du bara larvar dig här, så jag förväntar mig inte ett seriöst svar, men om du verkligen vill diskutera partnerhittandets villkor för kvinnor i Sverige idag så kan vi göra det.
Inlägg #2: Postat: 2005-01-14 20:09:00
bubblan
Låt mig intyga att om det är någonstans det är ojämställt i samhället så är det angående "sexmakten". Men det är inte konstant. Från puberteten fram till sisådär 30/- är majoriteten av killarna som har någon sorts heder i kroppen totalt i nåd hos tjejerna. Efter 30 /- börjar det plana ut och ju äldre man blir destå mer tar den biologiska klockan ut sin rätt och killarna får övertaget. Så Mysan har i det stora rätt. Men, hon är väldigt negativt inställd tycker jag.
Inlägg #3: Postat: 2005-01-15 02:22:00
Mysan
Tack bubblan jag visste det.Jo efter 40 så är det nästan kört att börja leta efter en partner .
Laddar...