Jan Guillou, du har rätt!

Inlägg #1: Postat: 2001-04-25 23:06:00
Ramona Danlén
Han är en mycket välutbildad och intellektuell person. Han är visserligen oerhört vänster och väldigt mycket av 60-talets Palestinasjalsdemonstrant men för mig är det viktigare att se allt inte bara en del!
Inlägg #2: Postat: 2001-04-26 09:07:00
peter horal
Larsa,vad har hans ev. styckande av rådjur med detta att göra? jag väntar mig inget svar, du brukar inte svara
p.s. jag visste inte att han har varit kommandosoldat,mycket relevant kommenterat av dig
Inlägg #3: Postat: 2001-05-03 13:26:00
John G
Alltså, den som inte kan kalla Guillou tung journalist även om han slackat ner sig på äldre dar och börjat fantisera om riddare finns inte. IB? Kent som satt inspärrad i flera år oskyldig till Janne Boy släppte ut honom. Godmorgon... Vad har Kattis gjort av minnesvärde? 9-5 och Eurovisionschlagerfestivalen - tvåp tunga program i sitt CV som samhällsjournalist.
Inlägg #4: Postat: 2001-05-04 11:37:00
karin
Hade det kommit från någon annan hade kritiken kanske kunnat tas på allvar men Jan Guillou är ju knappast killen som inger respekt och dessutom betvivlar jag att du dömer Kattis Ahlström efter hennes förmåga när du beskriver henne som ung fräsch och populär som ju bara reducerar henne till just det och inte till hennes existerande eller icke existerande förmåga.
Laddar...