Vi har ingen Gud att ödlsa vår frustration på

Inlägg #1: Postat: 2005-01-14 11:21:00
Michael Lundahl
Och vad ett från början till slut påhittat scenario - där du med din fantasi styr regeringen till att vara passiv och därmed kan forma den som krväs för att passa ditt budskap - har i en seriös artikel att göra får du väldigt gärna förklara. Har du en kristallkula? Clair-voyance? En Deep Thought-dator?
Inlägg #2: Postat: 2005-01-14 11:23:00
Michael Lundahl
Frustration i all ära, det är förståeligt. Men frustration utan att ens försöka hejda sig utan tvärt om istället ta varje chans man an att spela på den frustrationen någon som media och folk som har att vinna på att kasta skit på regeringen skamlöst gör, det är bara billigt.
Inlägg #3: Postat: 2005-01-14 14:36:00
Anna Drangel
Ja, Michael. Jag har en kristallkula här hemma. Och när jag tittar i den just nu ser jag hur du sitter o biter på naglarna och funderar så himla seriöst på hur du ska hitta passande kritiska omdömen om det jag skrivit. Och ja, jag samarbetar självklart med alla andra tidningar. Våra kristallkulor är sammanlänkade i ett enda kosmiskt nätverk.
Inlägg #4: Postat: 2005-01-14 14:56:00
Anna Drangel
Och vet du Michael, utan att titta i någon kristallkula har jag en känsla av att du älskar att käfta emot. Det spelar ingen roll att du inte är sosse - ibland verkar det som att du bara måste få argumentera. Har du funderat på att plugga t advokat?
Laddar...