Klarar Persson inte av ansvar?

Inlägg #1: Postat: 2005-01-13 10:25:00
Johannes Jakobsson
Du dyker upp ibland som gubben i lådan : Jag tror också att allmänheten kommer att genomskåda honom snart. Med lite tur så sker det innan nästa val också.
Inlägg #2: Postat: 2005-01-13 10:56:00
microfilosofen
Hej Johannes! Jag är där/här hela tiden i "andanom". Men du vet, i dessa tider, är det många som pockar på prästen. Så tiden räcker inte till för att alltid kommentera. Men en sak kan jag säga: hoppas Du får fina plattformar att jobba framöver. För Du har mycket att tillföra debatten. Allt gott från Din cybervän, *KY*!!
Inlägg #3: Postat: 2005-01-13 11:35:00
Uno Hansson
Om Persson skall genomskådas så är det väl bara bra att han sticker ut hakan. Bluffar han så åker han nog på en ordentlig smäll. Men det är väl på tiden att alla i alla led tar eget ansvar. Även lägre tjänstemän. Alltså bara bra att Persson bryter den onödiga tabun, om att skydda regida organisationer.
Inlägg #4: Postat: 2005-01-13 15:02:00
Thomas L. Aabo
Et tu KY. ?
Inlägg #5: Postat: 2005-01-13 18:14:00
Peter Andersson
Någon eller några exakta syndabockar bland tjänstemännen kommer nog inte att utpekas. Offentligt. Däremot kan man ju dra sina egna slutsatser om de som under det närmaste halvåret kommer att utses till ambassadörer och/eller attacheer i Nordkorea, Jemen, Övre Volta, Mongoliet o.s.v. :-
Laddar...