Inlägg #1: Postat: 2005-01-09 05:26:00
|
stålis |
Karl Marx startade aldrig ett parti. Han skrev böcker som förändrade världen. Så jag fortsätter att predika för de som vandrar i mörkret, som du, och hoppas att de jag frälser skall bilda ett parti i min smak. Tyvärr är inte ND det. Tyst nu. Jag skall lyssna på Rammstein!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2005-01-09 05:44:00
|
stålis |
P.S. Några försynta frågor: att Malin Siwe redogör för diverse angrepp på yttrandefriheten under en valrörelse är inget som bekymrar dig? Eller att israeliska politiker får säga vad inte svenska får?
Om man reagerar på detta som en sann demokrat bör, är man då per automatik nationaldemokrat enligt ditt sätt att resonera? Intressant. Är du kommunist?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2005-01-09 15:00:00
|
megaman |
Trams, jag håller ofta med stålis och jag röstar inte på nd. Jag betecknar mig själv som politiskt och ideologiskt obunden, men med en stark liberal _medborglig_ rättighetssyn. Jag vill generellt sett se mindre politik.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2005-01-09 16:37:00
|
Friskytten |
Även jag håller ofta med Ståhlberg och jag rösta inte heller på ND. Jag har samma inriktning som megaman: Jag vill se att politiker får mindre makt. Jag vill att politik ska handla om kärnområden som lag och rätt, inre och yttre försvar, infrastruktur, utbildning och hjälp till starkt utsatta. Sedan räcker det!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2005-01-09 21:18:00
|
Anders Klasson |
Jag håller med Ståhlberg......och är
den ende här som tänker rösta på
ND,eftersom min Far Arbetar för
SPI kanske jag inte kan rösta på
ND som jag tänkt,det återstår att se.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2005-01-09 21:52:00
|
Anders Klasson |
Alltså.....jag är den ende av
"dom fem musketörerna" som
eventuellt tänker rösta på ND om
solen skiner.Hur andra
internet-surfare röstar vet ju inte jag,
men så värst många ND:are här
på sourze finns det nog inte måste
jag väl erkänna,däremot finns det
gott om folk som tröttnat på all
Anti-Nationalism som marknadsförs
framför allt av folk från V och mp
och Fp,även om andra globalister
hjälper till med vansinnet.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2005-01-09 22:08:00
|
Anders Klasson |
Verklighets-Ramsa från mig:
De fem musketörerna För Kung
och Fosterland de kämpa.
snipp,snapp kämpa för att
Anti-Nationalismen dämpa.
En musketör sa "imorgon börjar
skolan för jag och där jag jobba
får som en myra",snipp snapp
myra så var dom bara ..........
......................Arrivedechi amigos!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2005-01-10 15:37:00
|
Fowler |
Jag tror inte att du behöver vara rädd för att Sverige ska försvinna, det finns inga sådana planer. Vad är du rädd för. Nationaldagen har ju blivit helgdag på bekostnad av pingsten som är en betydligt äldre svensk högtid
|
|