Mina skärp är på vift i Sydasien

Inlägg #1: Postat: 2005-01-04 10:32:00
Uno Hansson
Bra att du skriver om detta, eftersom du verkar veta att det som skänks verkligen kommer till nytta. De som försiktigt började kommentera detta var inte minst tv som flera gånger påtalade kostnaden för att skicka kläder till platser där det är 30 grader varmt.
Inlägg #2: Postat: 2005-01-04 11:11:00
AC Collin
Vad är det med den här artikeln som berör mig negativt? Är det inte något "duktigt" över den? Språket är stringent. Men jag reagerar mest på ordassociationerna i inledningen: "på vift", "efterdyningar", "magplask". Det svindlar en aning. Tänk så känslig man kan vara, så laddat det kan bli, så lätt att misstolkas.
Inlägg #3: Postat: 2005-01-04 14:07:00
Mysan
Det roliga är att jag sökte jobb på Uff lager en gång.näår jag kom dit såg det ut som enb sopstation.Det var vrekligen gamla ruttnma kläder och skor.Nej jag tog inte jobbet.Det visade sig ju sen att det var bluff.De har ju samlat in miljarder med pengar nu.ge till ambassader och röda korset tror jag däremot är bra.
Inlägg #4: Postat: 2005-01-05 08:59:00
Gabriel Westman
Tänkte först gå lite i svaromål här, men rutan var så liten och mitt ego så stort att jag fick klämma in det hela i en artikel istället. "Öppet brev till Maja Bredberg", lite till höger bara.
Laddar...