Vi behöver inte dina tårar, Laila

Inlägg #1: Postat: 2005-01-01 23:34:00
Unto S
Vad gäller UD:s tröghet och Laila Freivalds ”ointresse” så har det mindre och mindre betydelse i det hela. I många sjukhus väntar man förgäves svårt skadade svenskar. Thailand släpper dom inte, de är för svårt skadade, Thailand vill se att patienterna är i så bra tillstånd att de kan flygas hem utan att de dör på vägen en del av läkaretiken Och det kan dröja. Nackdelen är att man puttar behövande, svårt skadade Thailändare åt sidan.
Inlägg #2: Postat: 2005-01-01 23:35:00
Unto S
Hoppas att svartskallehatarna i Sverige också upptäcker hur bra svenskarna behandlas i svartskalleländer. Den här raden är tillägnad åt Ståhlberg, Linda och Nilsson.
Inlägg #3: Postat: 2005-01-02 00:15:00
anitabj
Människorna i Thailand har varit fantastiska! Jag hoppas insamlingspengarna kommer alla till del. Mina tankar går också till andra regioner där förlusterna har varit enormt stora på lokalbefolkningen. För många år sedan fick jag goda vänner i Negombo och Colombo i Sri Lanka. Har de överlevt? Kanske får jag svar, kanske inte...
Inlägg #4: Postat: 2005-01-02 00:25:00
Gunnar
Unto S. Det är rörande att se hur thailändarna har behandlat utlänningarna. Jag undrar om vi svenskar skulle gjort det samma.
Laddar...